Ga naar inhoud

Hoe kan ik mijn website verbeteren?


bertje_ct

Aanbevolen berichten

Ik heb je site even doorlopen. De opzet is prima. Maar je vraagt niet om complimentjes maar om tips en adviezen. Wat mij als eerste op viel is dat je soms woorden wat veel herhaald op een pagina. Dat hoeft niet als het woord het onderwerp is. Je mag bij de pull-downs een iets groter lettertype gebruiken. Daar het een vrij lange lijst is, die steeds langer zal worden in de tijd, is het lastig een onderwerp zoeken. Over de zoekfunctie gesproken, die is tegenwoordig echt nodig. Helaas gingen de zoekopdrachten de mist in. Er komt "Loading" te staan en dan stopt het. Er komt geen output!! Nou gaat het hier om een externe plugin, maar zoek even uit waarom het gebeurd. De pull-down onder "Software" vind ik de meest duidelijke inhoud hebben van de 4. Je kan misschien iets meer gerichte categorien maken. Is het dan alleen maar "ellende"? Zeker niet!! Je hebt veel onderwerpen over vragen die altijd weer terug komen en hebt er overduidelijk ERG veel werk in zitten. Het is voor veel mensen prettig om zoveel mogelijk van dat soort info bij elkaar te hebben staan zodat ze niet "heel internet" af te hoeven struinen. (Maar dan moet de zoekfunctie wel werken!). Wat mij ook erg aanstaat bij je site is dat je korte, duidelijke info geeft. De meeste, vergelijkbare sites hebben veel teveel overbodige info staan. Stoer als iemand er zoveel vanaf weet maar de gemiddelde gebruiker hoeft die extra info niet!! Die zoekt een kort, duidelijk antwoord. Misschien kan je ook iets met filmpjes gaan doen. Voor sommige onderwerpen is dat wel zo handig. Ik mis twee zaken in het forum. Op de eerste plaats mis ik, als groot fan, Linux!!! Want ook daar zijn vragen over, hoor! En ik mis een onderwerp over media. Dat kan gaan over software (b.v. Kodi) maar ook over hardware (b.v. raspberry pi). Om kort te gaan; Goede site, duidelijke info, lay-out mag iets aangepast worden. Maar je bent ZEKER op de goede weg. Ik heb er eerlijk gezegd een koppeling van gemaakt en hou je in de gaten. Nog een tip: Test je site op verschillende hardware. Dus niet alleen op een monitor maar ook op verschillende smartphones en tablets. Sommige sites kunnen namelijk wel eens vervelend gaan doen.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...