Ga naar inhoud

Distributielijst importeren in adresboek


Aanbevolen berichten

Hoi, Ik werk met Microsoft Outlook 2003, 11.0. \r\nNu heb ik een mail gekregen met daarin (als bijlage) 2 distributielijsten. De emailadressen zou ik graag naar mijn bestaande adresboek importeren. \r\nKan iemand uitleggen hoe ik dat in 1 x kan doen, zonder ze stuk voor stuk over te moeten typen? *-) \r\nAlvast bedankt.
Link naar reactie
Bedankt voor de reakties. k Heb beide opties geprobeerd maar helaas het is niet gelukt.\r\n@ Marrigje: de optie importeren bestaat inderdaad maar je kan daar alleen importeren vanuit andere mailprogramma\'s (bij mij althans). en ik moet importeren vanuit een mailbericht.\r\n@ willeke: slepen naar adressenboek lukt ook niet. Er is wel een optie om te kopieeren. Als je die geeft is ie wat aan het kopieren maar ik weet niet waarheen. :-$
Link naar reactie
  • 4 jaren later...
[QUOTE=Drentsig;239689]Ik heb de oplossing gevonden <;:o) :\r\n- in de mail de bijlage (distributielijst) openen\r\n- bestand\r\n- naar map kopieeren\r\n- contactpersonen\r\n\r\nBlij van, scheelt veel typwerk :-)[/QUOTE]\r\n\r\nHallo Drentsig,\r\nIk heb eigenlijk zelfde probleem, maar begrijp je oplossing niet. De mail die ik heb, heeft geen bijlage, laat staan dat ik in de email de distributielijst kan open.\r\nDan heb je het over bestand ??\r\nHopelijk kan je het meer toelichten.:) Wil eigenlijk ook al die email adressen niet overtypen. !!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...