Ga naar inhoud

Geef me Info


Anoniem2

Aanbevolen berichten

  • Reacties 54
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

[quote=Thijs]Nintendo Entertainment System * En dan dat hele lange verhaal;-) * [/quote]\r\n\r\nIk weet nog dat we toen ik vanuit America naar Nederland verhuisde omdat mijn Pa zo nodig op Soesterberg moest worden geplaatst., dat ik maar op een enkel videotheek na games kon krijgen voor de Amerikaanse Nintendo, want deze waren heel lastig te verkrijgen zo begreep ik, maar goed ik had toen een leeftijd die de meeste van dit forum nu hebben, (haha) Maar het blijft zonder meer een klassieker uit de begin periode van het gametijdperk.\r\n\r\nDan natuurlijk niet te vergeten de grootste tegenstander van Nintendo, dat was SEGA met Sonic idem dito zelfde verhaal. Het lijkt een beetje op de popgeschiedenis. Of je hield van Elvis Presley of The Beatles of je was Rolling Stones fan of je was een Cliff Richard fan. Inmiddels heeft SEGA plaats gemaakt voor Nintendo en heeft PS (lees Play Station), Sonic & Knuckles volledig terug gebracht in het pakket. Maar zeer zeker een icoon uit eind jaren 80.\r\n\r\n[b]Maar zoals Bl4ast al zei, niet laten dood bloeden.[/b]\r\n\r\n[b]Welk jaar werd het internet geintrodceert voor de particulieren. Mocht iemand weten wanneer internet reeds bestond voor militaire doeleinden dan mag dit ook worden vermeld[/b]
Link naar reactie
Ik denk dat VIDITEL de voorloper was van internet ,en dat is er vanaf 1980.\r\nWerkte toen ook op de Commodore 64 en dat soort komputers ,gewoon via de telefoonlijn en een modem ,eventueel een huurmodem van de ptt.\r\nViditel is lang gebruikt om te telebankieren ,en bij garage\'s is het ook nog erg lang gebruikt om apk keuringen af te melden.
Link naar reactie
[quote=Animal]Ik denk dat VIDITEL de voorloper was van internet ,en dat is er vanaf 1980.\r\nWerkte toen ook op de Commodore 64 en dat soort komputers ,gewoon via de telefoonlijn en een modem ,eventueel een huurmodem van de ptt.\r\nViditel is lang gebruikt om te telebankieren ,en bij garage\'s is het ook nog erg lang gebruikt om apk keuringen af te melden.[/quote]\r\n\r\nhet is allemaal begonnen voor de particuler rond 1973,met IBM toen is er daadwerkelijk internet ontstaan. Maar dan praat je over modems die zo groot waren als Paleis Soestdijk. Voor militaire doeleinden is het zelfs al jaren eerder begonnen. Dat was omstreeks 1949. Wat gek eigenlijk, een jaar eerder hadden ze een \"weerballon\" losgelaten en is Area 51 ontstaan. Zo het dan toch allemaal met elkaar te maken hebben.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...