Ga naar inhoud

Kan geen netwerkverbinding instellen.


Anoniem2

Aanbevolen berichten

8o| \r\nWie kan mij helpen????????\r\nIk heb problemen om mijn pc te verbinden met het netwerk van mijn werk. Als ik dit doe via de wizard van Windows XP Home Edition krijg ik bij het invullen van \"Internet- of netwerkadres\" de volgende foutmelding te staan:\r\n\"De opgegeven map is geen geldige map. Kies een andere map.\"\r\nHet adres dat ik moet invullen is een https-adres en maakt ook gebruik van \"webdav\". (Ik weet niet als deze info belangrijk is, maar ik vermeld het toch maar even!)\r\nIk ben met dit probleem naar Paradigit gegaan. Zij hebben er 5 uur aan geklust, maar krijgen het niet opgelost. Al mijn collegae kunnen wel inloggen en de medewerker van Paradigit kon het ook met zijn pc.\r\nNu weet ik het helemaal niet meer!!!!\r\n\r\nHelp!!!!!!!!!!!!!!!\r\n\r\nWie kan mij helpen om dit probleem op te lossen?\r\n\r\nGroeten,\r\n\r\nRonnie
Link naar reactie
De meeste collegae hebben (gewoon) XP SE, not zoals ik.\r\nSommige zelfs nog W98!\r\n\r\nDe ste van Microsoft heb ik ook al afgezocht, maar daar is helemaal geen snars van te begrijpen. Lappen tekst staan erop, maar een fatsoenlijke oplossing, ho maar!\r\n\r\nBij Paradigit raadden ze mij aan om de pc te formateren. Dit kost me alleen zeeën van tijd om alle programma\'s weer terug te zetten en alle instellingen weer coreect te hebben. Is daar misschien een ontzettend handige manier voor???\r\n\r\nGroet,\r\n\r\nRonnie (cry)
Link naar reactie
Je hoeft niet perse te formatteren. Windows XP heeft ook een soort van reparatie-installatie, deze kun je proberen.\r\nJe start de pc vanaf de installatie-cd of duwt deze en start hem vanuit je windows.\r\nKies -niet- voor reparatie, maar kies voor windows installatie. Setup zal dan zien dat er al een windows versie aanwezig is en je krijgt de keuzemogelijkheid om te installeren of te upgraden.\r\nKies hier voor upgraden.\r\nWat er nu gebeurd is dat de systeembestanden van windows vervangen zullen worden, echter jouw programma\'s en de instellingen worden bewaard.\r\nDenk er wel aan dat je na zo\'n reparatie-installatie opnieuw de updates van windows update zult moeten downloaden en installeren. Dit kan wat tijd in beslag nemen, zeker als je Service Pack 2 ook geinstalleerd hebt nu.\r\nDaarna echter heb je in elk geval wel al je systeembestanden weer op goede orde, en een grote kans dat een en ander wel weer werkt, zonder dat je hoeft te formatteren en zonder dat je je eigen programma\'s en instellingen verliest.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...