Ga naar inhoud

Internet doet het opeens niet meer


Anoniem2

Aanbevolen berichten

iK heb Planet Internet,\r\nOok een multi-pc modem.\r\nEerder heb ik nog nooit problemen gehad.\r\nKomt het niet door de register-instellingen die ik heb toegevegd of misschien door Microsoft Updates want het is een illigale Windows versie.\r\nDoor de BIOS is het zeker niet want diestaan op standaart instellingen en op juiste instellingen doet iehet ook niet.\r\n\r\nHet rare is nadat ik Microsoft windows xp update heb gedaan deed internet het niet meer.\r\nIk dee ghisteren systeemherstel en toen deeed internet het plotseling weer.\r\n\r\nIemand nog een oplossing?\r\n\r\nHartelijk bedankt!\r\n :-S
Link naar reactie
Ehm.. is het niet gewoon een idee om de cd-rom van planet internet erbij te halen, en het installatieproces opnieuw te doorlopen?\r\nDe makkelijkste manier om het opnieuw te proberen.\r\n\r\nProbeer het eens die register-instellingen terug te veranderen, en kijk of het helpt (welke registervermeldingen gaat het overigens om?)\r\n\r\nVoor die Windows XP updates ben ik niet super bang, maar let op: ze gaan binnenkort telkens controleren of je een legale versie hebt (ik weet niet vanaf wanneer, maar \'k las dat een keer).\r\n\r\nKijk eens wat je hebt \'teruggehaald\' met die systeemherstel-opdracht? Daaraan ligt het waarschijnlijk. Even terugdenken, en je hebt kans dat je het weet.
Link naar reactie
Als je goed met je computer werkt, hoef je hem alleen de eerste keer te formateren en daarna nooit meer.\r\nAls je hem formateerd en je kiest voor snel formateren, blijft je register intact. Als daar de fout in zit, kan je hem wel 100 x formateren en installeren, maar veranderd er niets.\r\n\r\nVerder nooit klooien in je register, dat is vragen om moeilijkheden.\r\nHeb je een geode firewall en virusscanner?\r\nHeb je de firewal wel toestemming gegeven dat hij internet mag doorlaten?\r\n\r\nWat heb je eigenlijk in het register veranderd?\r\nKijk eens of je internet op kan als je firewall uit staat.
Link naar reactie
[quote]blijft je register intact.[/quote]\r\nOoops... nee, als je formatteert, zelfs bij snelformattering gaat je register naar de haaien. Het staat nog wel op HD omdat in feite alleen de inhoud van de FAT gewist word bij snelformat, maar zal niet meer gebruikt worden, bij een nieuwe installatie zal er ook een nieuw register geschreven worden.\r\nOf je moet hier spreken over het register van de HD maar dat noemen we zo niet. Deze aanvulling even om vergissingen te voorkomen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...