Ga naar inhoud

history die niet weg is te haalen


Anoniem2

Aanbevolen berichten

hallo, ik heb een vraag over internet geschiedenis,\r\n\r\nbij mij op school hadden leerlingen op, volgends de school, illegale sites gekeken, de leerlingen hadden de geschiedenis gewist maar volgens een leeraar was er een map waar toch een log in bleef staan en die niet weg was te haalen, (werd ook door de politie gebruikt zij hij) \r\nWAAR STAAT DIE MAP??? niet dat ik vaak illegale dingen doe maar om eens te kijken wat daar bij mijn pc staat (wn 98 en xp home/pro)\r\n\r\nMt. Vr. Gr,\r\nRicht
Link naar reactie
*-) Hangt er vanaf.. éérst \'alle bestanden weergeven\'. Als je (in W98 SE) álles in \'Windows>Temp\' weggooit; dan onder Temp.Internet-files elke map in \'content I.E\' stuk voor stuk delete; de cookies verwijdert (en de prullenbak leegt) ben je een kwartier zoet; maar een knapperd die één-twee-drie nog wat vindt. Aan de andere kant: (\'t is maar een gevoel): als alles via een \'hoofdcomputer\' met daarop een keylogger loopt... dan kun je de computers opschonen tot Sint Juttemis maar je bént gezien..
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...