Ga naar inhoud

geen verbinding met router


Anoniem2

Aanbevolen berichten

ik heb dus een router (draadloze belkin) en daar gangen 2 pc\'s met draad en 1 draadloze notebook. Ik kreeg dit probleem wanneer ik aan het prutsen was in de gegevens van mijn router. ik denk dat ik daar ergens een NAT-verbinding heb gedisabled.\r\nDaarna had ik op geen enkele computer nog verbinding met min router. Wanneer ik met een kabel naar mijn notebook ga zegt hij heel d\'n tijd beperkte of geen verbindingsmogelijkheden. ik heb al alles geprobeert, ik graakt zelfs niet meer binnen met de code 192.168.2.1 Kan iemand mij helpen. \r\nDank u
Link naar reactie
he probeer eens wanneer je op het netwerk zit naar het dos venster te gaan (start->uitvoeren->cmd) bij windows xp met windows 98 voorplaats cmd command invoeren. als je hierin zit kan je ipconfig uitvoeren en daarmee krijg je je ip adres te zien. bij de standaardgateway staat een ip adres achter. dit adres is als het goed is van je router. hiermee kan je dus proberen om in de router te komen via dat ip adres. daarna kan je vanuit de router de benodigde aanpassingen weer doen. (ik neem aan dat dat geen probleem is anders hoor ik het wel)
Link naar reactie
Weet je zeker dat die code (192.168.2.1) wel goed is.\r\nDie is namelijk niet bij alle routers het zelfde.\r\nAls je er met de juiste code niet in komt dan is de kabel niet goed of de router gewoon defect (dat kan dus ook)\r\n\r\nHarde reset is vaak reset toets ingedrukt houden terwijl je ook de voeding er uit trekt en weer terug insteekt.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...