Ga naar inhoud

Wireless PCI/USB adapter


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Hallo,\r\n\r\nIk heb van de week een wireless PCI adapter gekocht en geinstalleerd. Alles ging goed met drivers en software enzo. Maar het probleem is dat mijn PC de wireless adapter niet als wireless ziet. Bij \'Netwerk- en inbelverbindingen\' staan alleen \'LAN-verbinding\' en \'LAN-verbining 2\' (die 2e onder vermelding van de wireless adapter). In het icoon van deze 2e verbinding staat een kruis en de melding \'Netwerkkabel is niet verbonden\'. Mijn Internet via \'LAN-verbinding (1)\' werkt wel gewoon.\r\nMet de hoop dat het aan de adapter lag, heb ik hem geruild tegen een ander merk met dit keer een USB interface. Helaas geeft deze precies hetzelfde probleem. Wat doe ik fout???\r\nIk heb beide adapters op 2 PC\'s geprobeerd met alle 2 Windows 2000 en beide adapters ondersteunen deze OS. \r\nBij systeemvereisten staat wel: \'- Een ander IEEE 802.11b of -b compitabel apparaat dat is geïnstalleerd in uw netwerk, zoals de Barricade (...) Wireless Broadband Router of een andere draadloze adapter, zoals de EZ Connect (...) Wireless PCI kaart.). Betekend dit dat ik zoiets moet aanschaffen ? (lijkt me een beetje onlogisch).\r\nWie kan mij helpen\r\n\r\nBij voorbaat dank,\r\nRoel
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...