Ga naar inhoud

kan niet inloggen op mijn belkin router


Anoniem2

Aanbevolen berichten

hallo,\r\n\r\nik heb een belkin high-speed mode wireless g router \r\nen nou wou ik een poort forwarden voor een ftp server \r\nnou staad in dat boekje van belkin dat je naar je netwerk ip moet gaan dat is bij mij 192.168.2.1 als ik daar kom krijg je zon pagina van belkin waar je je router settings kan veranderen.\r\nmaar ga ik naar virtual servers waar je moet zijn om een poort te openen. \r\nmoet ik een wachtwoord in vullen.\r\nnou heb ik et wel eens eerder gedaan een poortforwarden en toen moest ik dat leeg laten en dan kon je er zo in maar als ik dat nu doe krijg ik een nieuwe pagina met loggin error !!\r\nhoe kan dat?\r\nhoe kom ik er wel in? \r\nof heb ik daar een wachtwoord voor nodig en waar kan ik dat vinden?\r\nof wat moet ik doen\r\n\r\nzo ziet de router pagina er uit \r\n[img]http://www.portforward.com/belkin/F5D7231-4-mm.jpg[/img]\r\n\r\nen zo ziet het veld er uit waar je moet inloggen \r\n[img]http://panasonic.co.jp/pcc/products/en/netwkcam/technic/rtr_setup/image/belkin_f5d6231_login.jpg[/img][/url]\r\n\r\n\r\nik hoop dat iemand mij kan helpen \r\nalvast bedankt
Link naar reactie
Hoi sebaz.\r\n\r\nIk ben ook in het bezit van een belkin router F5D7320-4\r\n\r\nAls je nog nooit een wachtwoord hebt ingevoerd moet het veld gewoon blank zijn. \r\nDruk zonder wacht woord op aply.\r\n\r\nAls je nu niet in het scherm kunt komen kun je de router resetten.\r\nDit doe je zo: Druk de resetknop (kleine gaatje op de achterkant van de router met een pen indrukken) 5 seconden en dan weer los.\r\nDe lampjes gaan knipperen als de led voeding/paraat continu brand is de herstelprocedure voltooid.\r\nLet wel: de router is veer terug gezet naar de fabrieks instellingen.\r\nAls je daarna niet kunt inloggen de router weer opnieuw instaleren.\r\nOok kun je contact opnemen met belkin\r\n\r\nBel dan GRATIS 0080022355460 (twee nullen vooraan)\r\n\r\nAls het te lang gaat duren kun je op een gegeven moment je naam en telefoon nummer ingeven, dan bellen ze je gegarandeerd terug.\r\n\r\nIk hoor wel of het gelukt is.\r\n\r\nSucces BIZON
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...