Ga naar inhoud

Internet verbinding in netwerk valt steeds weg


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Hallo,\r\n\r\nIk heb een bekabeld netwerk met 3 PC\'s en een printer in het netwerk. Het geheel loopt via een U.S. Robotics Broadband Router (Model # 8003 , 1.04 08 ) Bij UPC heb ik een Chello classic internet abonnement. Regelmatig valt de verbinding met het internet weg. Dit kan 3 a 4 keer per avond zijn of meer. Na het modem en de router uit en in het stopcontact te hebben gezet is er meestal weer verbinding. Dit is zeer lastig. Heeft iemand enig idee waar dit aan zou kunnen liggen.\r\n\r\ngroet,\r\n\r\nDick
Link naar reactie
Hoi die Dick wou net dezelfde vraag stellen ?\r\nWeet iemand hier het antwoord op ???\r\nIk zat gister online te spelen en werd er afgegooid vanwegen (pb) \r\n(= een anti cheat programma )\r\nwou het net op maar zoals vaker geen pagina meer weer te geven .\r\nMaar nu komt het gekke , ik terug naar het spel kon ik gewoon een nieuwe serverlijst naar binne halen . (gaat toch ook over het net ?? ).\r\nWeer naar internet wil microsoft bezoeken op het net niet weer te geven maar kon wel spelen . \r\nNu denk ik dat ik er afgegooit word omdat hij geen contact kan maken met pb tijdens het spelen .\r\nMaar als er geen verbinding met het internet is dan kan ik toch ook niet spelen :-| .
Link naar reactie
  • 1 maand later...
Hoi \r\n\r\nook ik heb deze problemen.\r\nIk gebruik firefox voor internet.\r\n\r\nGisteren was ik aan het surfen toen inneens firefox wegviel.\r\nIk moest firefox opnieuw instaleren. \r\nBij eerdere herinstalatie\'s werden de oude instelingen over genomen.\r\nEchter nu was ik alles kwijt. Mijn wachtwoorden inloggegevens bladwijzers etc.\r\nZou er soms een nieuw virus actief zijn??????
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...