Ga naar inhoud

BiG maakt zichzelf belachelijk vinden jullie ook niet?


Aanbevolen berichten

Ja ik weet dat je voor elke pc een aparte licentie moet kopen officieel, ik bedoelde met 100 euro per gezin dat ik dit redelijk zou vinden als licentieprijs. Dan zou het niet meer uit maken of je nu 2 of 3 pc\'s thuis had.\r\n\r\nDat van die meer dan 2 processoren was me ook bekend maar waarom dan problemen met dual-core processoren? Dat betreft toch maar 2 processoren en niet meer dan 2? Of mis ik nu iets? Want eerlijk gezegd heb ik me met die multi-processor licenties al een aantal jaren niet meer beziggehouden.
Link naar reactie
  • Reacties 67
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

[quote=Reintje]Hij heeft echt wel meer woorden op het oude forum achtergelaten hoor.... waardevolle voor de vragensteller.... \r\n(\'t is maar even dat je um niet onderschat.....) [/quote] (Y) \r\n\r\nTja redder_in_nood ik kan hier wel vertellen welke datum het is, en ja ook de tijd, maar dat doe ik niet, dan zul je toch echt even naar mun site moeten.... :lol: \r\n\r\nMaar goed ik ben weer een beetje bij hoe het er hier aan toe gaat, en ik ben ook blij dat ik de stap genomen heb om hier de draad weer eens un beetje op te pakken..... ;-)
Link naar reactie
[quote=Modje][quote=Thijs]En was de eigenaar gered?[/quote]\r\nJa! Goed he?! (Y) \r\n\r\n[quote=Snappie]Voordat ik hier nou een \"leuke\" opmerking plaats; eh, modje,.......eet jij vegetarisch??[/quote]\r\nYep :-) \r\n\r\n[quote=BlackTiger]Dat was inderdaad een slim varkentje Modje. Trouwens ook dat varkentje van die kinderfilm, ben de naam even kwijt, maar was een hele leuke film. Heb inmiddels al ontdekt dat je een groot dierenliefhebber bent.:) [/quote]\r\n\r\nJa, ben groot dierenliefhebber. Kan ook nooit begrijpen waarom dieren achtergesteld worden op mensen... alsof wij belangrijker zijn. ^o) \r\n\r\nEn je bedoeld waarschijnlijk het film-varkentje \'Babe\'? Ik ken zelf de film niet.\r\nDit soort films zijn soms ook weer gevaarlijk.... b.v. ook over de honden en zo. Ik noem maar die film over die dalmatische honden....... \"ow zo leuk voor de kinderen, laten we er gelijk eentje halen\". Men vergeet dan wel dat ze niet al compleet opgevoed ter wereld komen [net als in de film 8-) ] En dat ze veel beweging en aandacht nodig hebben. Dus hup, weer naar het asiel :-( \r\nMaar goed, dat is weer een andere discussie :wink:[/quote]\r\n\r\nMaar het is wel zo wat je zegt modje. \r\n\r\nBen het ook met je eens over dat dieren worden achtergesteld op mensen. Ben ik het ook niet mee eens.
Link naar reactie
[quote]\r\nDat van die meer dan 2 processoren was me ook bekend maar waarom dan problemen met dual-core processoren? Dat betreft toch maar 2 processoren en niet meer dan 2? Of mis ik nu iets? Want eerlijk gezegd heb ik me met die multi-processor licenties al een aantal jaren niet meer beziggehouden\r\n[/quote]\r\n\r\nHet is ook niet superbelangrijk maar wel krom.\r\nAls je een dual processor systeem bouwt (xeon/opteron) met dual -core processoren ziet windows 4 processors dus moet je 2 licenties kopen. Het is gewoon krom/raar meer niet :-)
Link naar reactie
[quote=redder_in_nood]Eerst dacht ik dat alleen de datum, tijd en het weer erop stond.\r\nMaar toen bleek dat er nog een menu kwam aan de linkerkant. :-$[/quote]\r\nGoede middag allemaal....wat is het een lekker weertje, even een vraagje aan r.i.n. gebruik jij FireFox of IE, ik vind zelf dat met FF het menu van mijn site iets langer weg blijft dan met IE ,of lijkt dat maar zo...? \r\n (@) Sjaak
Link naar reactie
[quote=jacoro][quote=redder_in_nood]Eerst dacht ik dat alleen de datum, tijd en het weer erop stond.\r\nMaar toen bleek dat er nog een menu kwam aan de linkerkant. :-$[/quote]\r\nGoede middag allemaal....wat is het een lekker weertje, even een vraagje aan r.i.n. gebruik jij FireFox of IE, ik vind zelf dat met FF het menu van mijn site iets langer weg blijft dan met IE ,of lijkt dat maar zo...? \r\n (@) Sjaak[/quote]\r\n\r\nToen keek ik met FF. Heb net met IE gekeken, maar dan is het menu er meteen.\r\n\r\nInternetExplorer is nou ook eenmaal beter :mrgreen: [color=white]op sommige gebieden[/color]
Link naar reactie
Sorry (cry) \r\n\r\nWist niet dat je boos werd :-| \r\n\r\nWil je voor de schrik een stuk taart? (pi) (pi) (pi) (pi) \r\nHele taart? (^) (^) (^) (^) \r\nBeetje bier erbij (natuurlijk heerlijk helder heineken :mrgreen:) (B) (B) (B) (B) (B) \r\n (au) om naar het (ap) toe te rijden en dus een (ap) om naar je (ip) te gaan. En een (um) om de (st) en (li) tegen te houden/
Link naar reactie
[quote=jacoro][quote=redder_in_nood]Eerst dacht ik dat alleen de datum, tijd en het weer erop stond.\r\nMaar toen bleek dat er nog een menu kwam aan de linkerkant. :-$[/quote]\r\nGoede middag allemaal....wat is het een lekker weertje, even een vraagje aan r.i.n. gebruik jij FireFox of IE, ik vind zelf dat met FF het menu van mijn site iets langer weg blijft dan met IE ,of lijkt dat maar zo...? \r\n (@) Sjaak[/quote]\r\n\r\nAlsjeblieft:[url]http://www.breekpunt.nl/tip.asp?tip=1246[/url]\r\nEnne alsjeblieft: [url]http://www.breekpunt.nl/tip.asp?tip=1247[/url]
Link naar reactie
[quote=Ultimate]\r\nMaar het is wel zo wat je zegt modje. \r\n\r\nBen het ook met je eens over dat dieren worden achtergesteld op mensen. Ben ik het ook niet mee eens.[/quote]\r\n\r\nIs fijn te weten dat er nog iemand is die er zo over denkt ;-) \r\nIk vind trouwens dat je het grappig verwoord... :mrgreen: (B)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...