Ga naar inhoud

BiG maakt zichzelf belachelijk vinden jullie ook niet?


Aanbevolen berichten

[quote=Thijs]En was de eigenaar gered?[/quote]\r\nJa! Goed he?! (Y) \r\n\r\n[quote=Snappie]Voordat ik hier nou een \"leuke\" opmerking plaats; eh, modje,.......eet jij vegetarisch??[/quote]\r\nYep :-) \r\n\r\n[quote=BlackTiger]Dat was inderdaad een slim varkentje Modje. Trouwens ook dat varkentje van die kinderfilm, ben de naam even kwijt, maar was een hele leuke film. Heb inmiddels al ontdekt dat je een groot dierenliefhebber bent.:) [/quote]\r\n\r\nJa, ben groot dierenliefhebber. Kan ook nooit begrijpen waarom dieren achtergesteld worden op mensen... alsof wij belangrijker zijn. ^o) \r\n\r\nEn je bedoeld waarschijnlijk het film-varkentje \'Babe\'? Ik ken zelf de film niet.\r\nDit soort films zijn soms ook weer gevaarlijk.... b.v. ook over de honden en zo. Ik noem maar die film over die dalmatische honden....... \"ow zo leuk voor de kinderen, laten we er gelijk eentje halen\". Men vergeet dan wel dat ze niet al compleet opgevoed ter wereld komen [net als in de film 8-) ] En dat ze veel beweging en aandacht nodig hebben. Dus hup, weer naar het asiel :-( \r\nMaar goed, dat is weer een andere discussie :wink:
Link naar reactie
  • Reacties 67
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

[quote=Thijs]Ik kan niet meer posten op het oude forum, heb daar nog steeds een ban.\r\n\r\nMaarre wat is er met die Jacoro gebeurd, waar is ie gebleven?[/quote]\r\n\r\nAf en toe komt Jacoro nog wel es langs hoor... en als je heel hard roept weet ik zeker dat ie hier in no time is :mrgreen:
Link naar reactie
[quote=BlackTiger][quote]de man is nu zo\'n beetje een levende legende..... [/quote]\r\nHoezo dat?[/quote]\r\n\r\nOmdat hij het grootste draadje van heel het computeri dee en faqman-gebeuren heeft opgericht!\r\n\r\nIk zal hem even quoten:\r\n[quote=Jacoro] Wat vinden jullie van stichting BREIN,Kazaa MP3 etc etc.[/quote]\r\n\r\nMet maar tien woordjes!\r\nHij verdiend wel een paar (F) (F) (F) (F) (F)
Link naar reactie
[quote=BlackTiger][quote]100 Euro per Pc!!! of......100 euro per 2 processoren. [/quote]\r\n100 euro per gezin natuurlijk!\r\n\r\n[quote]de man is nu zo\'n beetje een levende legende..... [/quote]\r\nHoezo dat?[/quote]\r\n\r\nIk heb hier 3 pc\'s officieel zou ik voor elke pc een aparte win xp licentie moeten aanschaffen.\r\n\r\nAls je meer dan 2 processoren in je pc hebt moet je ook meer betalen. Daarom zijn er nu zoveel problemen met de dual-core processoren en microsoft.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...