Ga naar inhoud

Verander Balkenende in Harry Potter


Aanbevolen berichten

  • Reacties 84
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

[quote=Thijs]jaja\r\n\r\nde gein otgaat me een beetje, ik vind Balkenende een van de beste premiers van de laatste tijd (ken er nie zoveel) in iedergeval beter dan Kok, hij is betrokken met de mensen en doet het werk met plezier.[/quote]\r\n (Y) \r\nHelemaal met je eens Thijs.\r\nMaar mensen willen altijd alleen maar voordelen zien, terwijl wij Nederlanders de rijkste van de wereld zijn. Zelf de armen in Nederland zijn rijker dan de armsten in de andere \"rijkere\" landen.\r\nMaar Nederlanders klagen altijd, helaas. ;-)
Link naar reactie
[quote]Balkenende een van de beste premiers van de laatste tijd[/quote]\r\nNee niet echt. Hij werkt wel, maar betrokken bij de mensen? Niet bij de mensen met lagere inkomens in elk geval.\r\nVerder word hij in veel gevallen gewoon niet serieus genomen.\r\nAls wij de rijksten van de wereld zouden zijn, waarom moet er dan zoveel bezuinigt worden op een manier dat hoofdzakelijk de lage inkomens daar het meeste problemen door krijgen?\r\nWij NL klagen altijd, dat klopt, maar in 3 jaar zijn we meer achteruit gegaan dan met 8 jaar paars en er zit nog meer ellende aan te komen (ziektekosten bijv.).\r\nOp politiek vlak lijkt het me dat jullie nog niet helemaal wakker zijn, of jullie zitten aan een inkomen van modaal of daarboven.\r\n\r\nP..s. de beeldgelijkenis met Harry Potter is er gewoon of je dat nu grappig vind of niet, hij lijkt er nu eenmaal op, dat is zelfs Europese politici al opgevallen.\r\nDaar kan Balkenende niets aan doen maar het is wel een feit.
Link naar reactie
[quote]Wij NL klagen altijd, dat klopt, maar in 3 jaar zijn we meer achteruit gegaan dan met 8 jaar paars en er zit nog meer ellende aan te komen [/quote]\r\n\r\nJe hebt zeker geen economie gehad? Dat noemen ze conjunctuur beweging, die gemiddeld 7 jaar duurt. Tijdens Paars was het hoogconjunctuur, op dit moment hebben we de laagconjunctuur net achter de rug, om de stijging in de conjunctuur te bevorderen wordt er nu bezuinigd zodat we er over een paar jaar de vruchten van kunnen plukken.\r\n\r\nEn weet je hoe het komt dat we zo rijk zijn? We hebben in het verleden veel geleend en daardoor hebben we nu een hoge staatsschuld.\r\n\r\nEn tja met die ziektekosten verzekering, daar maken ze idd een potje van.
Link naar reactie
Thijs, ik zeg niet dat het niet mag, maar als je een beetje oplet dan zul je zien dat dit soort discussies helemaal nergens toe leiden. Jij zegt \"Balkenende is top\", ik zeg \"Bakellende is flop\", jij geeft redenen waarom hij wel goed is, ik geef aan dat jij het niet goed begrijpt, etc etc etc.\r\n\r\nEn aan het einde heb jij ongelijk en ben je boos (proud)
Link naar reactie
[quote]Je hebt zeker geen economie gehad? Dat noemen ze conjunctuur beweging, die gemiddeld 7 jaar duurt.[/quote]\r\nIk zeg niet dat bezuinigingen niet nodig zijn, het gaat om de hardheid en de asociale manier waarop dat gebeurt en het feit dat het veel te veel van het goede is en specifiek 1 groep het hardste gelag betaald.\r\n\r\nLoL trouwens.... wel typisch dat het altijd laagconjunctuur is dan als een cda of cda/vvd regering aan de macht is.:)\r\nMaarja, ieder z\'n hobby. Ik ga er niet meer op in. Heb ook geen zin in een politieke discussie.
Link naar reactie
Ja dat is het bekende smoesje en dat roept de pvda etc. dan ook als zij weer aan de macht komen.\r\nPolitiek is soms wel eens lachen. :mrgreen: \r\nN.B. Ik wil niet aangeven dat de PvdA het daarom zo prachtig zou doen hoor.\r\n\r\nIk zou het wel eens willen zien als kleine partijen aan de macht kwamen wat er dan zou gebeuren, SP ofzo. De pvda en vvd en cda hebben we nu al zo vaak gehad, word eens tijd voor iets anders. :-)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...