Ga naar inhoud

Humor


Anoniem2

Aanbevolen berichten

  • 2 weken later...
  • Reacties 955
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • Anoniem2

    956

hier moet je humor plaatsen,\r\ntoch de onderstaande teksten schijnen [COLOR=\"DarkOrchid\"][B][SIZE=\"4\"]nooooit [/SIZE][/B][/COLOR]grappig te zijn..................................\r\n\r\nJe fotorolletje naar een ontwikkelingsland sturen is nooit grappig \r\nChauffeur zijn op een collectebus is nooit grappig \r\nEen tor die kleine kevertjes lastigvalt, een torpedo noemen is nooit grappig \r\nEen homo aanrijden en daarna een ster in je voorruit, is nooit grappig \r\n[COLOR=\"darkslateblue\"]Een blondje in een smart is nooit grappig \r\nEen student die wiet verbouwt een teelbal noemen is nooit grappig \r\nEen blinde die te diep in het glaasje heeft gekeken is nooit grappig \r\nVoor een gesloten deur staan op de open dag van een gesloten inrichting is nooit grappig [/COLOR]\r\nEen zin niet afmaken is n..... \r\nEen mimespeler die schijndood is, is nooit grappig \r\nEen textielbaron die zijn eigen kinderen van kant maakt is nooit grappig \r\nEen matroos over de andere boeg gooien is nooit grappig \r\n[COLOR=\"darkslateblue\"]\r\nEen bordeelhoudster voor pijpleiding uitmaken is nooit grappig \r\nEen tandarts die een kroon op zijn werk zet is nooit grappig \r\nSprinkhanen plagen is nooit grappig \r\nMet je rolstoel een antilope aanrijden is nooit grappig [/COLOR]\r\nEen allergische student naar zijn uitslag vragen is nooit grappig \r\nEen smurf die een blauwtje loopt is nooit grappig \r\nEen missionaris die zich geen houding weet te geven is nooit grappig \r\nEen wegatlas die je niet kunt vinden is nooit grappig\r\n[COLOR=\"DarkSlateBlue\"]Confetti kopen voor op je snipperdag is nooit grappig \r\nEen kapperszaak die permanent gesloten is, is nooit grappig\r\nEen p*rn*acteur die overal zijn neus insteekt is nooit grappig \r\nEen houthakker die voor de bijl gaat is nooit grappig [/COLOR]\r\n\r\n[COLOR=\"darkslateblue\"]Sinaasappelen beroven van hun persvrijheid is nooit grappig\r\nLuier dan een pamper zijn is nooit grappig \r\nEen kapper met een onderscheiding is nooit grappig\r\nAchterin de kerk roepen dat je de kogel hebt gevonden is nooit grappig [/COLOR]\r\nEen barman die met consumptie praat is nooit grappig \r\nIemand die incontinent is in de zeik zetten is nooit grappig \r\nAf en toe seks met Klaas Vaak, is nooit grappig \r\nEen ongestelde vrouw die doet alsof haar neus bloedt is nooit grappig \r\n[COLOR=\"darkslateblue\"]Een hengst die de tafel dekt is nooit grappig \r\nIn een antiekwinkel vragen of ze nog iets nieuws hebben, is nooit grappig\r\nEen blaasorkest bij de alcoholcontrole is nooit grappig \r\nEen stewardess die zwanger is van de automatische piloot is nooit grappig[/COLOR]\r\n\r\nBabi gangbang bestellen bij de chinees is nooit grappig \r\nEen schoppenboer van harte door een ruit schoppen is nooit grappig \r\nEen boswachter die een uiltje knapt, is nooit grappig \r\nStotteren in gebarentaal, is nooit grappig \r\n[COLOR=\"darkslateblue\"]Een konijn die een hazewind laat is nooit grappig\r\nEen kok die roet in het eten gooit is nooit grappig \r\nEen bruine beer met rode hond is nooit grappig \r\nEen verkouden pyromaan die de rest aansteekt is nooit grappig [/COLOR]\r\nEen kopstoot krijgen van een hoofdagent is nooit grappig \r\nIn de kerk een hamkaas hostie bestellen is nooit grappig \r\nNiet in een pashokje passen, is nooit grappig \r\nEen tandarts vragen of hij nog een gaatje heeft is nooit grappig \r\n\r\n[COLOR=\"darkslateblue\"]Een vat bier leegdrinken en daarna fustfu*ken, is nooit grappig \r\nEen heroïneh**rtje op naaldhakken is nooit grappig \r\nDe zoekfunctie niet kunnen vinden, is nooit grappig \r\nAlles breken omdat je in herhaling blijft vallen is nooit grappig [/COLOR]\r\nMoederkoekhappen op andermans verjaardag is nooit grappig \r\nEen nichtje dat alleen solliciteert voor nevenfuncties, is nooit grappig \r\nDe Metro in de spits lezen en de Spits in de metro is nooit grappig \r\nEen lijkwagen met een lekke rouwband is nooit grappig \r\n[COLOR=\"darkslateblue\"]Dart Vader op de Embassy aantreffen is nooit grappig \r\nEen Dikke die aan de Dunne is, is nooit grappig \r\nStiekem \'s middags ontbijtkoek eten is nooit grappig \r\nEen avondje doorzakken op een kapotte barkruk is nooit grappig [/COLOR]\r\n\r\nEen kannibaal die om de hand van je dochter vraagt is nooit grappig \r\nEen tandarts die op zijn tandvlees loopt is nooit grappig \r\nEen voorzitter met een ziekte onder de leden is nooit grappig \r\nEen slager in hart en nieren is nooit grappig \r\n[COLOR=\"darkslateblue\"]De kaft van de Koran scheiden is nooit grappig \r\nEen terrorist een opblaaspop geven, is nooit grappig \r\nEen Chinese invalide in een lolstoel is nooit grappig \r\nSeks op TV en eraf vallen is nooit grappig [/COLOR]\r\nGeplet worden onder een Weense wals is nooit grappig \r\nEen presentator die zijn geweer presenteert is nooit grappig \r\nEen beul die op maandagmiddag roept dat de kop er af is is nooit grappig \r\nEen tussenpersoon die zich laat sandwichen is nooit grappig \r\n\r\n[COLOR=\"darkslateblue\"]Pinokkio in de houtgreep nemen is nooit grappig \r\nJe dobbelstenen tegen het plafond gooien omdat je denkt dat de hoogste mag beginnen, is nooit grappig \r\nDe haringen van een vistent pikken is nooit grappig \r\nMet je brillenkoker teruggaan omdat je bril niet gaar wordt, is nooit grappig [/COLOR]Een spin die wordt afgewezen als webdesigner is nooit grappig \r\nEen ober die een steakje laat vallen is nooit grappig \r\nBemiddelen in een geschil tussen twee bananen is nooit grappig\r\nDe spits van het team van de tegenstander afbijten is nooit grappig \r\n[COLOR=\"darkslateblue\"]Een Bob zonder vrienden is nooit grappig \r\nEen golfer die aan zijn hole krabt is nooit grappig \r\nEen bliksembezoek brengen tijdens een onweersbui is nooit grappig \r\nEen kapot bloemstuk is nooit grappig [/COLOR]\r\n\r\nEen schilder die overal lak aan heeft is nooit grappig \r\nEen padvinder die met een kikker thuiskomt, is nooit grappig\r\nEen bamischijf uit de Chinese muur halen is nooit grappig \r\nHardop willekeurige getallen roepen als iemand aan het tellen is is nooit grappig \r\n[COLOR=\"darkslateblue\"]De cursus lassen voor beginners die is afgelast is nooit grappig \r\nMensen die het bijltje er bij neergooien en zich daarbij verwonden aan hun voet zijn nooit grappig \r\nLothar Matthaus die al tijdens het volkslied op de grond valt en kermend van de pijn om een gele kaart voor de tegenstander vraagt is nooit grappig [/COLOR]\r\nEen boom het bos insturen is nooit grappig \r\nOp de bus staan te wachten en er dan vanaf vallen, is nooit grappig \r\nJe klote voelen in een homobar is nooit grappig \r\nEen vereniging van vrachtwagenchauffeurs met veel aanhangers, is nooit grappig \r\n\r\n[COLOR=\"darkslateblue\"]Voor een dubbeltje geboren worden terwijl we al lang met euro\'s betalen, is nooit grappig \r\nTegen een depressieve postbode zeggen dat hij zichzelf eens een leuke dag moet bezorgen, is nooit grappig\r\nEen tolk die zijn vak niet verstaat, is nooit grappig \r\nJe radio aanzetten tot zinloos geweld is nooit grappig [/COLOR]\r\nEen wesp met bijverschijnselen, is nooit grappig \r\nEen geboortegolf op het strand is nooit grappig \r\nIn een Duitse schoenenwinkel zeggen dat je maat 40-45 hebt, is nooit grappig \r\nIn een slaapzaal de lakens uitdelen is nooit grappig \r\n[COLOR=\"darkslateblue\"]Een piraat met twee ooglapjes is nooit grappig \r\nEen slager een bureau geven met een rol lade is nooit grappig \r\nBelletje trekken in een fietsenstalling is nooit grappig \r\nEen poedel die op een hondenshow de poedelprijs wint is nooit grappig [/COLOR]\r\n\r\nEen timmerman die de spijker mis slaat vanwege een plank voor zijn kop is nooit grappig \r\nEen paashaas die een slechte voorzet geeft is nooit grappig \r\nEen loodgieter die de leiding heeft, is nooit grappig \r\nEen opticien die je sterkte toewenst is nooit grappig \r\n[COLOR=\"darkslateblue\"]Een verstopt toilet dat echt niet te vinden is, is nooit grappig \r\nMet je baard tussen de spaken van je snorfiets blijven hangen is nooit grappig \r\nDikke vandalen die ruzie opzoeken, zijn nooit grappig \r\nEen vrijgezel een single voor zijn verjaardag geven, is nooit grappig [/COLOR]\r\nSjeng Schalken die serveert in een restaurant, is nooit grappig \r\nIn een dierentuin vragen waar de masturberen zitten is nooit grappig.
Link naar reactie
  • 2 weken later...
en het schets een reëel beeld van de katholieken in religie.\r\nwelgrappig of nooitgrappig?\r\n\r\nen als vrouwen erg dik zijn, wat zeg je dan???????\r\n\r\nZe is zo dik dat...\r\n\r\nze haar eigen postcode heeft \r\nals ze zich omdraait ze weer jarig is \r\nze de bijnaam sjongejonge heeft \r\nmensen om haar heen joggen om in conditie te blijven \r\niedereen naast haar zit in de bioscoop \r\nals je op haar staat je oren dichtklappen \r\nze naar een restaurant gaat en naar de menukaart kijkt en daarmee toestemt \r\nals ze een gele regenjas draagt mensen \'taxi\' roepen \r\nze haar broeken op de snelweg moet strijken \r\nze lippestift op moet doen met een verfroller \r\nze haar broek omlaag moet doen om in haar broekzakken te komen \r\njij in haar broekzak past \r\nals ze bungee-jumpt ze de brug meeneemt \r\nze altijd alleen met de bus reist\r\nhet zweet onder haar oksels regenbuien veroorzaakt\r\nhelikopterpiloten altijd \"NEE\" tegen haar zeggen\r\nals ze op een weegschaal stapt, het roept: \"Niet meer dan een persoon op de weegschaal\" \r\nals ze op een weegschaal stapt, het roept: \"Wordt vervolgd\" \r\nals ze op je gezicht gaat zitten, je de radio niet meer hoort \r\nde zon de aarde niet helemaal kan verlichten als ze ervoor gaat staan \r\nze van zee een golfbad kan maken \r\nje de bijbel op haar benen kan schrijven \r\nzelfs Bill Gates haar vetwegzuiging niet kan betalen \r\nals ze in de lucht springt, ze vast komt te zitten \r\nze een videorecorder heeft als een buzzer \r\nze in Grand Canyon viel en vast kwam te zitten\r\nhaar elastiek van haar onderbroeken gebruikt wordt om te bungee-jumpen \r\nik rond haar reed en later zonder benzine stond \r\ndieren in de dierentuin haar voeden \r\nze in twee tijd zones staat \r\nze een matras gebruikt als een tampon \r\nals ze op de regenboog stapt, ze skittles maakt \r\nals ze op het strand ligt, wordt terug geduwd in het water door Greenpeace \r\nwe gratis naar de drive inn konden, omdat we haar verkleed hadden als Chevrolet \r\nals een tornado klasse 5 haar niet omver krijgt\r\nze drijft naar amerika en weer terug op eigen vet\r\nals ze pist, er een grote watersnoodramp onstaat \r\nals ze schijt, er genoeg bemesting is voor de hele Verenigde Staten \r\nwe alleen sattellietfoto\'s van haar hebben \r\nbuitenaards leven, wat weg blijft omdat ze haar eerst zagen\r\nze werd aangereden door de bus en zei: \"Wie gooide die steen?\" \r\nals ze rent alle auto alarms afgaan. \r\nhet aids virus er bij haar niet in kan \r\nze niest, er genoeg smurfensnot is voor alle kinderen in de derde wereld \r\nze haar eigen kont niet kan afvegen \r\nbij het afvegen van haar kont, ze een familiepak wc papier nodig heeft \r\nhaar riemmaat de evenaar is \r\nde schaduw van haar reet 100 kilo weegt \r\nhaar internetprovider problemen krijgt als ze haar foto upload \r\nals ze kleuterlerares was, de kinderen wel in een kring moesten zitten \r\nje de telefoon niet hoort als je haar b*f* \r\nals ze naar de dierentuin gaat, de olifanten pinda\'s naar haar gooien. \r\nwanneer ze in een lift stapt, automatisch naar beneden gaat. \r\nze haar riem om moet doen met een boemerang \r\nals ze bukt mensen hun fietsen in haar kont parkeren \r\nze haar okselhaar moet scheren met een grasmaaier \r\nze in de Efteling gezien wordt als attractie \r\nals ze in de zee gaat zwemmen het NAP stijgt \r\nals ze valt de stratenmaker gebeld moet worden \r\nals ze ongesteld word de satelietfoto van de aarde rood wordt \r\nde Grote Oceaan haar voetenbaadje is
Link naar reactie
@anacho, jij maakt liever grapjes over kinderen?\r\ndie sexueel misbruikt worden?\r\n\r\ndan kan het beter wat vager.\r\nvage uitspraken...\r\n\r\nAan alle studenten: wordt bokser, meer kans op slagen. \r\nIk snoof ooit Coke, maar de ijsblokjes blokkeerden mijn neusgaten. \r\nBedenk steeds dat je uniek bent, zoals iedereen. \r\n24 uur in een dag, 24 bierflesjes in een krat, toeval? \r\nHet is niet leuk om een jaar ouder te worden, maar het is nog altijd beter dan het alternatief. \r\nSla nooit een man met een bril. Sla hem met je vuist, dat komt harder aan. \r\nAls ik de dood overleef, overleef ik waarschijnlijk alles. \r\nIk mis mijn ex nog steeds, maar het is er niet meer zo ver naast. \r\nAls je ouders geen kinderen konden krijgen, dan jij waarschijnlijk ook niet. \r\nIk steun openbaar onderweis. \r\nMaak me niet kwaad, ik heb niet veel plaats meer om het lijk te verbergen. \r\nKritiek is nog niet half zo efficiënt als sabotage. \r\nEn op de achtste dag zei God: \"OK, Murphy, nu is het jouw beurt.\" \r\nIk kna 300 woodren pre mniuut tpynen. \r\nMaak je geen zorgen over dement worden, je zal het toch niet beseffen. \r\nIemands recht om te roken stopt daar, waar het gezicht van iemand anders begint. \r\nMijn dokter zei me te stoppen met die dineetjes voor vier, tenzij er drie andere mensen bij waren. \r\nLees goed na je geen woorden overgeslagen hebt. \r\nJe dorp heeft gebeld. Ze willen hun idioot terug. \r\nAls alles goed gaat, heb je waarschijnlijk iets over het hoofd gezien. \r\nEen wijs man speelt geen haasje-over met een eenhoorn. \r\nHet leven is te kort om te discussiëren, dus heb ik altijd gelijk. \r\nMijn minderwaardigheidscomplex is niet zo goed als het jouwe. \r\nOp dit moment heb ik een deja vu en geheugenverlies tegelijkertijd. Ik denk dat ik dit al eens eerder vergeten ben. \r\nHet enige dat ik wil is de mogelijkheid om te bewijzen dat geld niet gelukkig maakt. \r\nLange periodes van droogte worden steeds gevolgd door periodes van regen. \r\nWees consequent, maar niet altijd. \r\nAls je iemand niet kan uitstaan, loop dan eens een kilometer in zijn schoenen. Op die manier ben je en kilometer van hem verwijdert en heb je ook nog eens zijn schoenen. \r\nVerjaardagen zijn gezond: hoe meer je er hebt, hoe langer je leeft. \r\nEr zijn drie soorten mensen: zij die kunnen tellen en zij die dat niet kunnen. \r\nAls je nooit de eerste keer slaagt, moet je niet gaan parachutespringen. \r\nKinderen op de achterbank veroorzaken ongelukken. \r\nOngelukken op de achterbank veroorzaken kinderen. \r\nAls je doodvriest en naar de hel gaat, moet het ergens onderweg toch wel deugd doen. \r\nEen Duitser, een Fransman en een Belg komen een cafe binnen. Zegt de cafebaas: \"Is dit een grap?\" \r\nIk ben niet gespannen, alleen heel, héél alert. \r\nWie vroeg sterft is langer dood. \r\nIk mag dan gek zijn maar ik kan wel vliegen. \r\nVroeger was ik een twijfelaar. Ik ben daar nu niet meer zo zeker van. \r\nGod maakte de man en zei: \"Goed!\" God maakte de jongen en zei: \"Nog beter!\" God maakte de vrouw en zei: \"Twee op drie is niet slecht.\" \r\nIk geloof niet in bijgeloof, dat brengt ongeluk. \r\nAls je rijdt, leg je je leven in de handen van je voeten. \r\nVliegen is jezelf op de grond werpen en missen. \r\nIk wil sterven in mijn slaap, net als mijn grootvader. Niet roepend en tierend zoals de passagiers in zijn bus. \r\nWie het laatst lacht, denkt het traagst. \r\nIk heb me voorgenomen om eeuwig te leven, tot nu toe gaat dat goed. \r\nLicht is sneller dan geluid. Daarom zien mensen er intelligent uit, tot je hen hoort spreken. \r\nOp een nacht lag ik in mijn bed naar die vele sterren in de lucht te kijken en dacht bij mezelf: \"Waar is mijn dak naartoe?\"\r\n\r\nliefde is:\r\n[IMG]http://i34.tinypic.com/6zu2hz.jpg[/IMG]\r\n[IMG]http://i34.tinypic.com/104grdi.gif[/IMG]
Link naar reactie
[QUOTE=ronmar;403415]Dit hoort volgens mij in het hoekje \"domme opmerkingen\"...........\r\n \r\nWel even blijven nadenken voor dat je iets schrijft.[/QUOTE]\r\n\r\n[URL=\"http://forum.computeridee.nl/showpost.php?p=403104&postcount=826\"]bekijk dit dan, of zie ik iets anders? (klik)[/URL]\r\n\r\nmaar je hebt gelijk, was ff een naam vergeten er bij te zetten,\r\nsorry voor de verwarring,\r\n\r\n[QUOTE=Anacho;403163]Niet grappig!(N)[/QUOTE]\r\n\r\nby the way, van die eerste priester die berecht was in amerika,\r\ndie hebben ze in een cel gezet met 1 of andere vette junk.\r\nde priester heeft het niet overleeft.\r\ndat vindt ik dan wel weer grappig.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...