Ga naar inhoud

Humor


Anoniem2

Aanbevolen berichten

  • 4 weken later...
  • Reacties 955
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • Anoniem2

    956

  • 2 weken later...
PCMCIA - People Can`t Memorize Computer Industry Acronyms\r\nISDN - It Still Does Nothing\r\nSCSI - System Can`t See It\r\nDOS - Defective Operating System\r\nBASIC - Bill`s Attempt to Seize Industry Control\r\nIBM - I Blame Microsoft\r\nDEC - Do Expect Cuts\r\nCD-ROM - Consumer Device, Rendered Obsolete in Months\r\nOS/2 - Obsolete Soon, Too.\r\nWWW - World Wide Wait\r\nMACINTOSH - Most Applications Crash; If Not, The Operating System Hangs\r\nPENTIUM - Produces Erroneous Numbers Thru Incorrect Understanding of Mathematics\r\nCOBOL - Completely Obsolete Business Oriented Language\r\nAMIGA - A Merely Insignificant Game Addiction\r\nLISP - Lots of Infuriating & Silly Parenthesis\r\nMIPS - Meaningless Indication of Processor Speed\r\nWINDOWS - Will Install Needless Data On Whole System\r\nMICROSOFT - Most Intelligent Customers Realize Our Software Only Fools Teenagers\r\nRISC - Reduced Into Silly Code
Link naar reactie
okey die is echt tof gekwordikervan ik ga ze uitprinten en mee naar school nemen!;-)<;:o)<;:o)\n\ndeze dan:\nEen truckchauffeur ziet tijdens zijn rit een Geel mannetje langs de weg staan huilen. Hij stopt, draait zijn raampje open en vraagt wat eraan scheelt.\nHet mannetje zegt: “Ik ben geel, kom van Venus, ben homofiel en heb honger“.\n\'Tja,... ik kan je een sandwich geven, maar verder kan ik tot mijn spijt niets voor je betekenen\', zegt de chaufeur. Hij geeft het gele mannetje een sandwich en rijdt verder.\n\nEven later ziet hij een Rood mannetje langs de weg staan huilen. Weer stopt hij en vraagt: \'wat scheelt eraan?.\nHet mannetje antwoord: “Ik ben rood, kom van Mars, ben homo en heb dorst...“\n\'Ik kan je een blikje cola geven, maar verder kan ik je echt niet helpen hoor..\', reageert de truckbestuurder. Hij geet het rode mannetje een blikje cola en rijdt weer verder.\n\nDan ziet hij een Blauw mannetje langs de weg staan. Enigzins verbouwereerd stopt hij weer, stapt uit, gaat naar het mannetje en bijt hem toe: “ZO BLAUWE HOMO, VAN WELKE KUTPLANEET KOM JIJ EN WAT MOET JE VAN ME?”. \nWaarop het blauwe mannetje reageert met: \'Uw rij- en kentekenbewijs graag!!\' \n\n srry voor het taalgebruik spijt me heel erg modje srry srry srry srry maar anders is het niet meer grappig
Link naar reactie
De gemeente amsterdam heeft een geweldige overlast van duiven die alles onder schijten. De burgermeester heeft er genoeg van en huurt een bedrijf in om ze te verdelgen. Zo de volgende dag komt het bedrijf en gezamelijk rijden ze naar de dam. daar laad die man een heel klein kooitje uit met een enkele postduif met een gele duikbril op. De burgemeester reageert sceptisch en vraagt de man wat één duif kan doen tegen al die andere duiven, Opgelet zegt de man en laat de duif los. Alle andere duiven zien die duif met gele duikbril en vliegen er achter aan. De duif vliegt over de amstel en neemt een duik het water in, alle andere duiven duiken er achteraan en verdrinken, de duif met de gele duikbril komt het water uit en vliegt terug naar zijn baasje. Zo Zo zegt de burgermeester van amsterdam dat ging snel en goed! De man laad ondertussen het kooitje terug in zijn auto, tikt ineens de burgermeester op zijn schouder \"ik ben heel tevreden over uw diensten maar heeft u toevallig ook een marrokaan met een gele duikbril op\".........
Link naar reactie
Zo moeilijk is Nederlands niet, je moet alleen maar goed lezen.\r\n\r\nANTILOOP = middel tegen diarree\r\n\r\nBEDACHT = naast bed nummer zeven\r\n\r\nACHTERAF = min acht\r\n\r\nCONTINENTEN = inenten op een delicate plaats van het lichaam\r\n\r\nPAPIER = zwaarlijvige Ier\r\n\r\nMINISTER = heel kleine ster\r\n\r\nKRAKELING = zoontje van een inbreker\r\n\r\nPROFEET = professor aan tafel\r\n\r\nKAARSRECHT = recht om kaarsen te vervaardigen\r\n\r\nVERTROUWEN = In het buitenland trouwen\r\n\r\nUURWERK = werk dat per uur betaald wordt\r\n\r\nMINIMAAL = kleine maaltijd\r\n\r\nPANAMA = vader laat moeder voorgaan\r\n\r\nKIESKEURIG = tand in goede staat\r\n\r\nMISLEIDER = priester\r\n\r\nPOLITICUS = zoen van een politieagent\r\n\r\nEILEIDER = autoritaire kip\r\n\r\nKOEPON = nachtgewaad voor rund\r\n\r\nOORDEEL= lel van oor\r\n\r\nPALING = vader van chinees meisje\r\n\r\nSUPER-DE-LUXE = onbetaalde benzine\r\n\r\nUITDRUKKING = einde van constipatie\r\n\r\nVERZUIPEN = drinken in het buitenland\r\n\r\nTHEOLOOG = Theo vertelde de waarheid niet\r\n\r\nUITZONDERLIJK = begrafenisondernemer op reis
Link naar reactie
Van huis uit heb ik een oplettendheid gekregen bij naampjes roepen.\r\nDe grap zelf is namelijk best leuk, maar je moet altijd \"een\" groep benadelen.\r\nVroeger waren het meer Belgenmoppen, en als je er maar genoeg gehoord hebt, dan vanzelf denk je bij Belg aan dom.\r\nWil ik zo graag niet meer doen...\r\n\r\nMar in pricipe is de humor natuurlijk wel onschuldig, zolang er in het echt geen mensen door benadeeld worden.\r\n\r\nIk kan er één met dezelfde hardheid van maken natuurlijk, door aan Animal te vragen waarom hij zelf geen gele duikbril opzet ? :D\r\n\r\n[QUOTE=Gekwordikervan;376779]\r\nEILEIDER = autoritaire kip[/QUOTE]\r\nDa\'s ook een keiharde eigenlijk . . .
Link naar reactie
Poging 2:\r\n\r\nEr loopt een man met een poes onder ze arm de kroeg binnen en besteld een biertje en zet ze poes neer op de bar en deze toont haar kontje naar elke klant die aan de bar zit. Bij ze 2de biertje vraagt de barman wat er met dat beestje aan de hand is. Nou zegt de man dat is een lang verhaal!\r\n\r\nIk liep laatst over straat en daar hielp ik een vrouw die gevallen was, bleek dit een fee te wezuh en als dank mocht ik 3 wensen doen.\r\n\r\nMe eerste wens was dat ik schatrijk zou worden en hij laat zijn geld zien,\r\n\r\nme 2de wens was een mooie auto, kijk maar buiten daar staat me ferrari.\r\n\r\nWat was dan je derde wens je had er toch 3 gekregen!\r\n\r\nJawel maar daar is er en foutje bij ingeschoten, ik ben al jaren vrijgezel en ik had om een onverzadige poes gevraagd en zie hier het resultaat
Link naar reactie
  • 2 weken later...
Een man klaagt tegen zijn vriend. \"Mijn elleboog doet echt pijn, ik denk dat ik maar eens naar de dokter moet\". \r\nZijn vriend antwoordt: \"Nee,dat hoeft niet. In de supermarkt staat nu een computer die sneller en \r\ngoedkoper een diagnose kan stellen!\". \"Je plaats enkel een urinestaal in die computer en die vertelt je onmiddellijk \r\nwat er met jou aan de hand is en hoe je het kunt verhelpen! En dat maar voor ene euro. \r\n\r\nDe man denkt, hierbij heb ik niets te verliezen en hij vulde een potje met urine en ging naar de supermarkt. \r\nBij de ingang vond hij de computer. Hij goot het urinestaal in de machine en stak een euro in de daarvoor bestemde gleuf. \r\n\r\nDe computer maakte verschillende geluiden allerlei lichtjes begonnen te flitsen. Na een poosje gleed een smal strookje papier uit de automaat met daarop devolgende tekst: U hebt een TENNISELLEBOOG. Hou de arm enkele dagen warm en vermijd zwaar werk. Binnen twee weken zal de pijn verdwenen zijn. \r\n\r\nLater op de avond, denkend aan de snelheid waarmee de technologie evolueert en hoe deze machine de medische wereld in de toekomst zal beïnvloeden, begint de man zich af te vragen of hij het apparaat niet in de war zou kunnen sturen. Hij besluit het er op te wagen........ \r\n\r\nHij mengt wat afwaswater met een staaltje van de uitwerpselen van de hond, samen met de urinestaal van zijn vrouw en zijn dochter. Om het af te werken masturbeert hij nog eens in het mengsel, sluit het potje af en schudt alles goed door elkaar. Hij snelt naar de supermarkt en giet het mengsel in de machine, steekt een euro in de gleuf en wacht geduldig af.... De computer maakt weer dezelfde geluiden en print na een tijdje de volgende analyse: \r\n\r\nUw leidingwater bevat te veel kalk. Koop een waterverzachter !!! Uw hond heeft wormen. Geef hem vitamines !!! Uw dochter is aan de drugs. Help haar met een ontwenningskuur !!! \r\nUw vrouw is zwanger en u bent niet de vader. \r\nZorg voor een goede advocaat !!! \r\nEn als u niet stopt met masturberen, zal uw tenniselleboog nooit genezen!!!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...