Ga naar inhoud

Humor


Anoniem2

Aanbevolen berichten

  • Reacties 955
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • Anoniem2

    956

Eens zal hij er ook aan moeten geloven: Bill Gates.\nAls deze beste man dan aan het eind van zijn leven aan de hemelpoort komt, maakt hij kennis met een man die zich voorstelt als \"Petrus\".\nDeze Petrus stelt hem voor de keus: \"Meneer Gates, wilt u naar de hemel of de hel?\" \nWaarop Bill Gates antwoordt: \"Dat lijkt mij een domme vraag: iedereen wil toch naar de hemel....?\"\nPetrus antwoordt op de beruchte Microsoft-wijze: \"Weet je dat zeker?\"\n\nPetrus besluit om \'onze\' Bill een rondleiding te geven, wijst naar een deur, waarop deze deur opengaat.\n\nMeneer Gates kijkt zijn ogen uit: een prachtig strand, cocktail-barretjes met schaars geklede dames, een stralend zonnetje en een zacht briesje. \nAlle drankjes zijn gratis, van het huis. En overal staan laptops. Met een rechtstreekse internetverbinding via je eigen sateliet. Uiteraard hebben alle laptops verschillende besturingssystemen geinstalleerd: Windows 2000, windows XP, windows Vista, Windows 7. Keus genoeg.\n\nBill Gates roept het uit: Ja! Hier wil ik zijn! In de hemel!\"\nPetrus antwoordt op de Microsoft-manier: \"Weet je het zeker?\"\nEn dan blijkt Petrus\' antwoord wel erg opmerkelijk:\n\"Meneer Gates, wat u hier hebt gezien is de hel. Zullen we de hemel ook even bekijken?\n\nEn dan wijst Petrus naar een andere deur, die onmiddelijk opengaat.\nAchter deze deur: een herfst-omgeving. Bladeren vallen van bomen. Ouwe mannetjes op een bankje in een park staren stil voor zich uit. \nVerderop een man aan een riviertje. Hij staart naar de dobber in het water. \nEr heerst een serene stilte en rust.\n\nBill Gates roept: \"Het klinkt misschien raar, maar ik ga toch liever naar de hel, met dat strandje, met die schaars geklede dames en de cocktails!\"\n\nEen bliksemschicht schiet omlaag.\nEn Bill Gates staat ineens, plotsklaps, tot aan zijn middel in de modder. Vuurballen vliegen om zijn oren. Bliksemschichten uit de lucht.\n\nEn Bill roept: Hé! Waar is dat strandje? Met die zon aan de hemel? En dat koele briesje? De gratis cocktails? De laptops?\n\nPetrus antwoordt, vastberaden en kalm: \"Oh, dat was de demo-versie\"
Link naar reactie
Knock-out gaan door je eigen klapschaatsen is nooit grappig\r\nEen houtworm met plankenkoorts is nooit grappig\r\nEen barbeque voor de Partij voor de Dieren organiseren is nooit grappig\r\nNiet in een pashokje passen, is nooit grappig\r\nEen hartchirurg die na de operatie zegt: \"Hier klopt iets niet\", is nooit grappig\r\nOp de pedalen van je ligfiets gaan staan is nooit grappig\r\nJe hand opsteken naar een zwaailicht is nooit grappig\r\nZeggen dat Irak last heeft van rondhangende criminelen is nooit grappig\r\n\r\nEn eigenlijk zijn ze niet eens grappig....
Link naar reactie
  • 1 maand later...
Een groot schrijver worden\r\n\r\nEr was eens een jongen die een groot schrijver wilde worden.\r\n\"Ik wil dingen schrijven die de hele wereld zal lezen,\" verklaarde hij.\r\n\"Ik wil dat mensen uit alle lagen van de maatschappij door mijn teksten zullen gillen, huilen en jammeren van woede en verdriet.\"\r\nHij woont nu heel tevreden in Redmond (Washington) en schrijft foutmeldingen voor Microsoft.
Link naar reactie
[B][U][FONT=Arial][SIZE=2][FONT=Arial][B]BELEVENISSEN BIJ DE HELPDESK [/B][/FONT][/SIZE][/FONT][/U][/B]\n \n[B][FONT=Arial][COLOR=navy][B][SIZE=2][FONT=Arial][COLOR=navy]Helpdesk:[/COLOR][/FONT][/SIZE][/B][/COLOR][/FONT][/B][FONT=Arial][SIZE=2][FONT=Arial]\'Wat voor computer heeft u?\'[/FONT][/SIZE]\n[SIZE=2][FONT=Arial][B][COLOR=fuchsia][COLOR=fuchsia][B]Vrouwelijke klant:[/B][/COLOR][/COLOR][/B]\'Een witte.\' [/FONT][/SIZE]\n[SIZE=2][FONT=Arial]----------------------------------------------------------------------[/FONT][/SIZE]\n[SIZE=2][FONT=Arial][B][COLOR=fuchsia][COLOR=fuchsia][B]Hallo met Celine hier:[/B][/COLOR][/COLOR][/B]\'Ik krijg mijn diskette er niet uit.\'[/FONT][/SIZE]\n[SIZE=2][FONT=Arial][B][COLOR=navy][COLOR=navy][B]Helpdesk:[/B][/COLOR][/COLOR][/B]\'Heeft u al geprobeerd op het knopje te drukken?\' [/FONT][/SIZE]\n[SIZE=2][FONT=Arial][B][COLOR=fuchsia][COLOR=fuchsia][B]Klant:[/B][/COLOR][/COLOR][/B]\'Ja, ja hoor, hij komt er echt niet uit.\' [/FONT][/SIZE]\n[SIZE=2][FONT=Arial][B][COLOR=navy][COLOR=navy][B]Helpdesk:[/B][/COLOR][/COLOR][/B]\'Dat is niet zo mooi. Wel, ik maak er een melding...\' [/FONT][/SIZE]\n[SIZE=2][FONT=Arial][B][COLOR=fuchsia][COLOR=fuchsia][B]Klant:[/B][/COLOR][/COLOR][/B]\'Neen...wacht...ik zie het al...ik had de diskette er nog niet ingedaan...hij ligt op mijn bureau...sorry...\' [/FONT][/SIZE]\n[SIZE=2][FONT=Arial]-----------------------------------------------------------------------[/FONT][/SIZE]\n[SIZE=2][FONT=Arial][B][COLOR=navy][COLOR=navy][B]Helpdesk: [/B][/COLOR][/COLOR][/B]Klik op het icoontje van \'mijn computer\' aan de linkerkant van het scherm.\' [/FONT][/SIZE]\n[SIZE=2][FONT=Arial][B][COLOR=fuchsia][COLOR=fuchsia][B]Klant:[/B][/COLOR][/COLOR][/B]\'Bedoel je links voor jou of links voor mij?\' [/FONT][/SIZE]\n[SIZE=2][FONT=Arial]----------------------------------------------------------------------- [/FONT][/SIZE]\n[SIZE=2][FONT=Arial][B][COLOR=navy][COLOR=navy][B]Helpdesk:[/B][/COLOR][/COLOR][/B]\'Goedendag. Hoe kan ik u helpen?\'[/FONT][/SIZE]\n[SIZE=2][FONT=Arial][B][B]Mannelijke klant: [/B][/B]\'Hallo...ik kan niet printen.\'[/FONT][/SIZE]\n[B][COLOR=navy][B][SIZE=2][FONT=Arial][COLOR=navy]Helpdesk:[/COLOR][/FONT][/SIZE][/B][/COLOR][/B][SIZE=2][FONT=Arial]\'Wilt u voor mij even op de startknop drukken en...[/FONT][/SIZE]\n[SIZE=2][FONT=Arial][B][COLOR=fuchsia][COLOR=fuchsia][B]Klant:[/B][/COLOR][/COLOR][/B]\'Nu moet je goed luisteren. Niet meteen zo technisch doen. Ik ben verdomme Bill Gates niet!\' [/FONT][/SIZE]\n[SIZE=2][FONT=Arial]----------------------------------------------------------------------- [/FONT][/SIZE]\n[SIZE=2][FONT=Arial][B][COLOR=fuchsia][COLOR=fuchsia][B]\'Met Martha, goeiemiddag \':[/B][/COLOR][/COLOR][/B] \'Ik kan niet printen. Iedere keer dat ik het probeer zegt hij: \'Can \'t find printer\'. Ik heb de printer zelfs opgetild en voor de monitor neergezet, maar de computer zegt nog steeds dat hij hem niet kan vinden.\' [/FONT][/SIZE]\n[SIZE=2][FONT=Arial]-----------------------------------------------------------------------[/FONT][/SIZE]\n[SIZE=2][FONT=Arial][B][COLOR=fuchsia][COLOR=fuchsia][B]Klant:[/B][/COLOR][/COLOR][/B]\'Ik wil in het rood printen, maar het lukt niet.\'[/FONT][/SIZE]\n[SIZE=2][FONT=Arial][B][COLOR=navy][COLOR=navy][B]Helpdesk:[/B][/COLOR][/COLOR][/B]\'Heb je wel een kleurenprinter?\' [/FONT][/SIZE]\n[SIZE=2][FONT=Arial][B][COLOR=fuchsia][COLOR=fuchsia][B]Klant:[/B][/COLOR][/COLOR][/B]\'Aaaah....................dank je.\' [/FONT][/SIZE]\n[SIZE=2][FONT=Arial]-----------------------------------------------------------------------[/FONT][/SIZE]\n[SIZE=2][FONT=Arial][B][COLOR=navy][COLOR=navy][B]Helpdesk:[/B][/COLOR][/COLOR][/B]\'Wat staat er nu op uw monitor, mevrouw?\'[/FONT][/SIZE]\n[SIZE=2][FONT=Arial][B][COLOR=fuchsia][COLOR=fuchsia][B]Klant:[/B][/COLOR][/COLOR][/B]\'Een pluche knuffelbeestje dat mijn vriendje voor me gekocht heeft in de supermarkt.\' [/FONT][/SIZE]\n[SIZE=2][FONT=Arial]-----------------------------------------------------------------------[/FONT][/SIZE]\n[B][COLOR=navy][B][SIZE=2][FONT=Arial][COLOR=navy]Helpdesk: [/COLOR][/FONT][/SIZE][/B][/COLOR][/B][SIZE=2][FONT=Arial]\'En dan toetst u nu F 8.\'[/FONT][/SIZE]\n[SIZE=2][FONT=Arial][B][COLOR=fuchsia][COLOR=fuchsia][B]Klant[/B][/COLOR][/COLOR][/B]: \'Hij doet het niet.\' [/FONT][/SIZE]\n[SIZE=2][FONT=Arial][B][COLOR=navy][COLOR=navy][B]Helpdesk:[/B][/COLOR][/COLOR][/B]\'Wat heeft u precies gedaan?\' [/FONT][/SIZE]\n[SIZE=2][FONT=Arial][B][COLOR=fuchsia][COLOR=fuchsia][B]Klant:[/B][/COLOR][/COLOR][/B]\'Ik heb acht keer op de F-toets gedrukt zoals je zei, maar er gebeurt niks.\' [/FONT][/SIZE]\n[SIZE=2][FONT=Arial]----------------------------------------------------------------------- [/FONT][/SIZE]\n[SIZE=2][FONT=Arial][B][COLOR=fuchsia][COLOR=fuchsia][B]Klant:[/B][/COLOR][/COLOR][/B]\'Mijn toetsenbord doet het niet meer.\' [/FONT][/SIZE]\n[SIZE=2][FONT=Arial][B][COLOR=navy][COLOR=navy][B]Helpdesk:[/B][/COLOR][/COLOR][/B]\'Weet u zeker dat het ingeplugd zit in de computer?\'[/FONT][/SIZE]\n[SIZE=2][FONT=Arial][B][COLOR=fuchsia][COLOR=fuchsia][B]Klant[/B][/COLOR][/COLOR][/B]: \'Nee. Ik kan niet achter de computer komen.\' [/FONT][/SIZE]\n[SIZE=2][FONT=Arial][B][COLOR=navy][COLOR=navy][B]Helpdesk:[/B][/COLOR][/COLOR][/B]\'Pak uw toetsenbord op en loop tien meter naar achteren.\' [/FONT][/SIZE]\n[SIZE=2][FONT=Arial]Klant: \'Ok?.\'[/FONT][/SIZE]\n[SIZE=2][FONT=Arial][B][COLOR=navy][COLOR=navy][B]Helpdesk:[/B][/COLOR][/COLOR][/B]\'Kwam het toetsenbord met u mee?\'[/FONT][/SIZE]\n[SIZE=2][FONT=Arial][B][COLOR=fuchsia][COLOR=fuchsia][B]Klant:[/B][/COLOR][/COLOR][/B]\'Ja.\'[/FONT][/SIZE]\n[SIZE=2][FONT=Arial][B][COLOR=navy][COLOR=navy][B]Helpdesk:[/B][/COLOR][/COLOR][/B]\'Dat toetsenbord is dus niet ingeplugd. Staat er misschien nog een ander toetsenbord?\' [/FONT][/SIZE]\n[SIZE=2][FONT=Arial][B][COLOR=fuchsia][COLOR=fuchsia][B]Klant:[/B][/COLOR][/COLOR][/B]\'Ja...er staat hier nog eentje. Ah...die doet het wel!\' [/FONT][/SIZE]\n[SIZE=2][FONT=Arial]----------------------------------------------------------------------- [/FONT][/SIZE]\n[SIZE=2][FONT=Arial][B][COLOR=navy][COLOR=navy][B]Helpdesk:[/B][/COLOR][/COLOR][/B]\'Uw wachtwoord is een kleine a van appel, een hoofdletter V als in Victor, het nummer 7.\' [/FONT][/SIZE]\n[SIZE=2][FONT=Arial][B][COLOR=fuchsia][COLOR=fuchsia][B]Klant:[/B][/COLOR][/COLOR][/B]\'Is dat een hoofdletter 7?\' [/FONT][/SIZE]\n[SIZE=2][FONT=Arial]-----------------------------------------------------------------------[/FONT][/SIZE]\n[SIZE=2][FONT=Arial]Een klant kon geen verbinding maken met het Internet.[/FONT][/SIZE]\n[B][COLOR=navy][B][SIZE=2][FONT=Arial][COLOR=navy]Helpdesk:[/COLOR][/FONT][/SIZE][/B][/COLOR][/B][SIZE=2][FONT=Arial]\'Weet u zeker dat u het juiste wachtwoord gebruikt?\' [/FONT][/SIZE]\n[SIZE=2][FONT=Arial][B][COLOR=fuchsia][COLOR=fuchsia][B]Klant:[/B][/COLOR][/COLOR][/B]\'Ja, dat weet ik zeker. Ik heb het een collega zien doen.\'[/FONT][/SIZE]\n[B][COLOR=navy][B][SIZE=2][FONT=Arial][COLOR=navy]Helpdesk: [/COLOR][/FONT][/SIZE][/B][/COLOR][/B][SIZE=2][FONT=Arial]\'Kunt u mij zeggen welk wachtwoord dat was?\'[/FONT][/SIZE]\n[SIZE=2][FONT=Arial][B][COLOR=fuchsia][COLOR=fuchsia][B]Klant: [/B][/COLOR][/COLOR][/B]\'Vijf sterretjes.\' [/FONT][/SIZE]\n[SIZE=2][FONT=Arial]-----------------------------------------------------------------------[/FONT][/SIZE]\n[B][COLOR=navy][B][SIZE=2][FONT=Arial][COLOR=navy]Helpdesk: [/COLOR][/FONT][/SIZE][/B][/COLOR][/B][SIZE=2][FONT=Arial]\'Welk antivirus programma gebruikt u?\'[/FONT][/SIZE]\n[SIZE=2][FONT=Arial][B][COLOR=fuchsia][COLOR=fuchsia][B]Klant:[/B][/COLOR][/COLOR][/B]\'Netscape.\' [/FONT][/SIZE]\n[SIZE=2][FONT=Arial][B][COLOR=navy][COLOR=navy][B]Helpdesk:[/B][/COLOR][/COLOR][/B]\'Dat is geen antivirus programma\' [/FONT][/SIZE]\n[SIZE=2][FONT=Arial][B][COLOR=fuchsia][COLOR=fuchsia][B]Klant:[/B][/COLOR][/COLOR][/B]\'Oh, sorry...Internet Explorer.\' [/FONT][/SIZE]\n[SIZE=2][FONT=Arial]----------------------------------------------------------------------- [/FONT][/SIZE]\n[SIZE=2][FONT=Arial][B][COLOR=fuchsia][COLOR=fuchsia][B]Klant:[/B][/COLOR][/COLOR][/B]\'Ik heb een groot probleem. Een vriend van mij heeft een screensaver op mijn computer gezet, maar iedere keer dat ik de muis beweeg, gaat hij weg!\' [/FONT][/SIZE]\n[SIZE=2][FONT=Arial]-----------------------------------------------------------------------[/FONT][/SIZE]\n[SIZE=2][FONT=Arial][B][COLOR=navy][COLOR=navy][B]Helpdesk: [/B][/COLOR][/COLOR][/B]\'Met Microsoft Tech. Support, kan ik u helpen?\' [/FONT][/SIZE]\n[SIZE=2][FONT=Arial][B][COLOR=fuchsia][COLOR=fuchsia][B]Oude vrouw:[/B][/COLOR][/COLOR][/B]\'Goedemiddag! Ik heb nu al vier uur op jullie zitten wachten! [/FONT][/SIZE]\n[SIZE=2][FONT=Arial]Kunnen jullie me alstublieft zeggen hoe lang het duurt voor jullie me helpen?\'[/FONT][/SIZE]\n[SIZE=2][FONT=Arial][B][COLOR=navy][COLOR=navy][B]Helpdesk:[/B][/COLOR][/COLOR][/B]\'Uhh..? Pardon, ik snap het probleem niet helemaal.\'[/FONT][/SIZE]\n[SIZE=2][FONT=Arial][B][COLOR=fuchsia][COLOR=fuchsia][B]Oude vrouw:[/B][/COLOR][/COLOR][/B]\'Ik heb zitten werken in Word en ik heb meer dan vier uur geleden de helptoets al ingedrukt. Kun je me zeggen wanneer jullie nu eindelijk komen?\' [/FONT][/SIZE]\n[SIZE=2][FONT=Arial]---------------------------------------------------------------------- [/FONT][/SIZE]\n[SIZE=2][FONT=Arial][B][COLOR=navy][COLOR=navy][B]Helpdesk[/B][/COLOR][/COLOR][/B]: \'Hoe kan ik je helpen?\'[/FONT][/SIZE]\n[B][COLOR=fuchsia][B][SIZE=2][FONT=Arial][COLOR=fuchsia]Klant:[/COLOR][/FONT][/SIZE][/B][/COLOR][/B][SIZE=2][FONT=Arial]\'Ik ben mijn eerste e-mail aan het schrijven.\' [/FONT][/SIZE]\n[SIZE=2][FONT=Arial][B][COLOR=navy][COLOR=navy][B]Helpdesk:[/B][/COLOR][/COLOR][/B]\'OK, en wat is het probleem?\'[/FONT][/SIZE]\n[SIZE=2][FONT=Arial][B][COLOR=fuchsia][COLOR=fuchsia][B]Klant:[/B][/COLOR][/COLOR] [/B]\'Wel, ik krijg wel de letter a, maar hoe zet ik er nu een rondje omheen? [/FONT][/SIZE]\n[/FONT][FONT=Arial][SIZE=2][/SIZE][/FONT]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...