Ga naar inhoud

Humor


Anoniem2

Aanbevolen berichten

  • Reacties 955
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • Anoniem2

    956

  • 3 weken later...
Bijna, echt gebeurt.\r\n\r\nAchmed wordt bij het cwi ontboeden na vijf werkwijgeraar te zijn.....\r\n\r\nDe ambtenaar overloopt samen met hem de mogelijkheden.\r\nAmtenaar ;\"Ikheb hier een job als bakkersknecht.\r\nDe baas is zeer sympathiek en het betaald goed.\"\r\nAchmed; \"Nee da ni gaan.Bakkere werke \'snachts en is te vermoeid\"\r\n\r\nAmbtenaar: \"Wel,ik heb hier ook een job bij de schreinewerker,\r\ngeen nachtwerk en betaald goed\"\r\nAchmed:\"Nee da ni gaan,werke an di masjiene vee te gevarlik,ik\r\nin mijne fingere misschiene zage\"\r\n\r\nAmbtenaar: \"Je kan ook beginnen als hulp in een bouwbedrijf,buiten in de zon en heel goed betaald en je werk met landgenoten\"\r\nAchmed: \"Nee da ni gaan,sakke sement en bakkestene veel te zwaar\"\r\n\r\nAmbtenaar:\"mmmm wel dan, houdt meneer van reizen ?\"\r\nAchmed: \"oh ja ikke graag fliegmachine auto ja prima prima \"\r\nAmbtenaar:\" En houd u toevallig ook van seks ?\"\r\nAchmed: \"Oh ja ik goed en hiel viele en ikke prima prima \"\r\n\r\nAmbtenaar: \"Wel... dan kus mijn kloten en vlieg terug naar je land \"
Link naar reactie
Bijna, echt gebeurt.\r\n\r\nAchmed wordt bij het cwi ontboden na vijf jaar werkwijgeraar te zijn.....\r\n\r\nDe ambtenaar overloopt samen met hem de mogelijkheden.\r\nAmtenaar ;\"Ik heb hier een job als bakkersknecht\r\nDe baas is zeer sympathiek en het betaald goed.\"\r\n\r\nAchmed; \"Nee da ni gaan.Bakkere werke \'snachts en is te vermoeid\"\r\n\r\nAmbtenaar: \"Wel,ik heb hier ook een job bij de schreinewerker,\r\ngeen nachtwerk en betaald goed\"\r\n\r\nAchmed:\"Nee da ni gaan,werke an di masjiene vele te gevarlik,ik\r\nin mijne fingere misschiene zage\"\r\n\r\nAmbtenaar: \"Je kan ook beginnen als hulp in een bouwbedrijf,buiten in de zon en heel goed betaald en je werk met landgenoten\"\r\n\r\nAchmed: \"Nee da ni gaan,sakke sement en bakkestene vele te zwaar\"\r\n\r\nAmbtenaar:\"mmmm wel dan, houdt meneer van reizen ?\"\r\n\r\nAchmed: \"oh ja ikke graag fliegmachine auto ja prima prima \"\r\n\r\nAmbtenaar:\" En houd u toevallig ook van seks ?\"\r\n\r\nAchmed: \"Oh ja ik goed en hiel viele en ikke prima prima \"\r\n\r\nAmbtenaar: \"Wel dan ......kus mijn kloten en vlieg terug naar je land \"
Link naar reactie
Deze is op het randje maar ik wil hem jullie niet onthouden\r\n\r\nKomt een dom blondje bij de dokter.\r\n\"Dokter, ik wil aan de pil en wel gelijk\"\r\nDe dokter: Vind u dat niet een beetje laat, u bent al 8 maanden zwanger\r\nDom blondje \"Maakt me niet uit ik wil [b]nu[/b] aan de pil\"\r\nDe dokter word nu toch wel een beetje kwaad en vraagt: Waarom wilt u nu nog in vredesnaam aan de pil.\r\nDom blondje \"Mijn man heeft het gat aan de achterkant gevonden en ik wil voorkomen dat ik straks ook zo\'n bult op mijn rug krijg\"
Link naar reactie
[QUOTE=Gekwordikervan;343441]Deze is op het randje maar ik wil hem jullie niet onthouden\r\n\r\nKomt een dom blondje bij de dokter.\r\n\"Dokter, ik wil aan de pil en wel gelijk\"\r\nDe dokter: Vind u dat niet een beetje laat, u bent al 8 maanden zwanger\r\nDom blondje \"Maakt me niet uit ik wil [b]nu[/b] aan de pil\"\r\nDe dokter word nu toch wel een beetje kwaad en vraagt: Waarom wilt u nu nog in vredesnaam aan de pil.\r\nDom blondje \"Mijn man heeft het gat aan de achterkant gevonden en ik wil voorkomen dat ik straks ook zo\'n bult op mijn rug krijg\"[/QUOTE]\r\n\r\n:-D blondjes moppen zijn altijd goed ;)
Link naar reactie
  • 1 maand later...
Te gek; dit kreeg ik zoëven via een chat door:\r\n\r\nremco ..... zegt(20:15):\r\n[url]http://www.youtube.com/watch?v=ZR0U1nyQlD0&NR=1[/url]\r\nremco_..........zegt (20:16):\r\n[url]http://www.youtube.com/watch?v=0pAr7G9jbeo[/url]\r\nWillem1940....... zegt (20:20):\r\nfraai; zou het ECHT zijn?\r\nREMCO.....zegt (20:20):\r\nja, denk het wel
Link naar reactie
[quote=willem1940;351819]Te gek; dit kreeg ik zoëven via een chat door:\n\nremco ..... zegt(20:15):\n[URL]http://www.youtube.com/watch?v=ZR0U1nyQlD0&NR=1[/URL]\nremco_..........zegt (20:16):\n[URL]http://www.youtube.com/watch?v=0pAr7G9jbeo[/URL]\nWillem1940....... zegt (20:20):\nfraai; zou het ECHT zijn?\nREMCO.....zegt (20:20):\nja, denk het wel[/quote]\n\nIk klik nooit zomaar op links... Wat is het willem...?\n\nIk kon mijn nieuwsgierigheid niet bedwingen... jij zet geen rare links...\n\nDit is waanzinnig (maar wel strafbaar...)\n\nof....\n\n[url]http://www.uithaal.nl/?p=1002[/url]
Link naar reactie
[QUOTE=hj1;351865]Ik vraag me toch werkelijk waar af of dit daadwerkelijk echt is hoor.....\r\nMAAR WEL WEL ERRUG LEUK!!!!!!!!!!!!:D:D[/QUOTE]\r\n\r\nIk heb jarenlang bij de NOS gewerkt, al was dit dan wel eind jaren 80. Maar dit is [U]niet [/U] echt hoor. En de autoque word namelijk vanuit de studio geregeerd en niet vanuit de regie kamer waar deze Max zat. De autoque word namelijk indien nodig door de regisseur aangepast als er tijdens de locatieblokken, dus de korte filmpjes over het onderwerp, als de nieuwslezers problemen ondervinden met de tekst. De nieuwslezer heeft namelijk ook nog een papieren versie van de autoque liggen voor hun neus. Als er een verandering van nieuws is dan komt dat via een oortje binnen.\r\n\r\nEn zoals Prorail zelf aan aangaf dat Allicante niet op het bord voor komt van de NS.\r\n\r\nWel grappig gedaan.
Link naar reactie
[b]echt gebeurt. [/b]\r\n\r\nIk werk voor een bedrijf in Zaandam in de IT sector. Dus alles wat IT gerelateerd is komt bij ons binnen. Deze vragen lopen uiteen van makkelijk tot zeer complex. Deze komne binnen lopen met vragen of via telefoon.\r\nHeden ochtend kreeg ik een telefoontje dat de persoon niet kon inloggen op zijn pc. \r\n\r\n[b]gebruiker:[/b] Ik kan niet inloggen op de pc, het gebeurd als ik de pc opstart en voor ik Windows kan opstarten.(het bedrijf gebruikt een voor code om de pc te laten opstarten. Dit is een standaard wachtwoord)\r\n[b]gebruiker:[/b] Ik gebruik toch echt het goede wachtwoord chocolate.\r\n[b]Gekworikervan[/b] Okay en probeer het nu eens in het Nederlands?\r\n[b]gebruiker:[/b] Hoe bedoel je in het Nederlands, ik praat toch nederlands. Verstaat u me niet?\r\n[b]Gekwordiervan[/b] Probeert u het wachtwoord eens in het nederlands!\r\n[b]gebruiker[/b] Oooh wat stom van mij, natuurlijk [b]chocolade[/b]
Link naar reactie
  • 4 weken later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...