Anoniem2 Geplaatst: 2 april 2005 Delen Geplaatst: 2 april 2005 Ik heb momenteel het programma Pinnacle Studio 9. Een harstikke goed programma, maar helaas 1 probleempje.\r\n\r\nAls ik 5 minuten iets opneem met DV kwaliteit is het bestand al iets meer dan 1 GB. Vandaar dat er staat dat ik ook niet meer als 17 minuten per bestand kan opnemen. (want dan zit ik al aan de 4GB) Op 1 DVD schijf kan 180 minuten video op en de kwaliteit is gewoon super. \r\n\r\nHet enigste probleem is dat ik een anderhalf uur moet opnemen. Als ik dit met Pinnacle zou doen heb ik iets van 20 GB nodig hebben om een anderhalf uur op te nemen. \r\nAls ik dit zou doen dan heeft me harde schijf nog maar 1 GB over :P. \r\n\r\nIs er een manier om dit te comprimeren, maar de kwaliteit toch hoog te houden? \r\n\r\nAlvast bedankt! Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 2 april 2005 Auteur Delen Geplaatst: 2 april 2005 Ik zou toch echt een grotere schijf erbij zetten (NTFS), je moet toch met de beste kwaliteit beginnen om een mooi eindresultaat te verkrijgen. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 2 april 2005 Auteur Delen Geplaatst: 2 april 2005 Op het moment is nog 1 harde schijf van mij FAT32. Ik weet dat je met Partition Magic 8 het kan veranderen naar NTFS. \r\n\r\nHoe veilig is deze methode? Kans dat het mislukt en dat je al je gegevens verliest? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 2 april 2005 Auteur Delen Geplaatst: 2 april 2005 Gebruik je Windows XP?\r\n\r\n[url]http://support.microsoft.com/?kbid=307881[/url] Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 2 april 2005 Auteur Delen Geplaatst: 2 april 2005 Bedankt! Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen