Ga naar inhoud

Siemens WT47Y781NL/15 E14 fout


Aanbevolen berichten

Ik heb een keer of 6 het spoelprogramma gedraaid met een opgelost afwasblokje in het waterreservoir, de pluizenfilters gereinigd met schoonmaakazijn, de vochtigheidssensor gereinigd (die werkt overigens, zie de MOIsture indicatie in het service menu).

Toen geprobeerd om een vochtige handdoek te drogen, na twee uur het programma maar gestopt, de temperatuur was toen 38 graden.

De AEG die ik wil is momenteel niet leverbaar maar maandag moet ik weer aan het werk.

Ik verwacht niet dat er nog een doorbraak komt tenzij iemand met een service manual op de proppen komt.

Mijn vragen blijven: wat betekent die E14 en is dat relevant voor mijn machine?

Hoe snel en hoe heet moet de hete kant van de warmtepomp opwarmen bij continu draaien (in testbedrijf)?
Alles wat ik doen kan en testen kan heb ik gedaan, dus....

Link naar reactie
Wat doet de stroom in de voedingkabel is dan de stroom ook zo laag?

Ik zit eigenlijk alleen met het feit dat je zegt dat de compressor niet de volledige tijd draait. Zou dit soms zijn dat de voedingunit hapert die de sturing van de compressor laat hikken?

Ik ben het met je eens dat het ontbreken van servicedoc een grote handicap is en daarbij ook nog eens de communicatie via het forum, dat is toch heel wat anders als dat je lijfelijk een machine bekijkt.

Helaas zou ik het verder ook niet meer weten. Die E14 is voor mij ook maar in 1 document zichtbaar geworden.
Ik zou Siemens daar eens over bellen, misschien dat ze je nog een tip kunnen geven.

Met vriendelijke groet,  

 

Lampje   Lampje-kl.jpg.24efe35bebc578de8497820696a9554d.jpg

Link naar reactie

Zoals gezegd zie ik geen mogelijkheden meer om het probleem nader te identificeren, de was blijft te koud.

Het drogen duurt veel te lang, wordt eigenlijk helemaal niet droog.

Een monteur laten komen vind ik te duur, ik wil ook niet er verdiend wordt aan slechte machines.

Een machine van €900 mag niet na 5 jaar stuk zijn.

Ik wacht op een geschikte aanbieding en koop dan een machine van een ander merk.

De oude gaat naar de stort of is af te halen in Zoetermeer.


Dank voor de hulp.

Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...