Ga naar inhoud

Miele Sudwind T442C Nr. 00/ 14749467 lekt water


Aanbevolen berichten

Onze Miele Sudwind condenswasdroger lekt water aan de onderkant. Dat veroorzaakt sluiting waardoor de aardlek eruit vliegt.
De schuiflade linksboven die normaal vol zit met water bevat nu helemaal geen water meer.
De condensor is schoongemaakt en wordt bloedheet. Omdat ik er niet zeker van ben of hij echt voldoende schoon is ga ik hem morgen onder hogedruk schoonspuiten.
Het verwarmingselement en de koolborstels zijn recent vervangen door Miele.
Hoe kan ik de lekkage het beste opsporen?
De bovenplaat heb ik verwijderd en de plaat onder de machine ook maar ik zie niet hoe ik de behuizing kan verwijderen om te zien waar de lekkage, mogelijk door een verstopping, vandaan komt.

Met vriendelijke groet,
Piet
Link naar reactie
Met hoge druk zou ik zeker niet doen, want dan weet je echt niet waar het water blijft.

Behoedzaam spoelen kan wel met heet water waarbij je het water wegzuigt met een natzuiger in het pompcompartiment.

Je zult het pomp en vlottercompartiment en omgeving eens zeer goed moeten reinigen. want daar hoopt de taaie blubber van pluizen, wasverzachter en wasmiddel zich op

Front open maken en de schuifslede van de in de weg zittende apparatuur leegmaken en zo kom je rechts achterin bij de pomp

Met vriendelijke groet,  

 

Lampje   Lampje-kl.jpg.24efe35bebc578de8497820696a9554d.jpg

Link naar reactie
  • 3 maanden later...
  • Alex sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...