Remcos12 Geplaatst: 21 oktober 2021 Delen Geplaatst: 21 oktober 2021 Ik fiets het hele jaar door naar mijn werk in het ziekenhuis en dus ook bij een beetje gladheid. Ongeveer 10 km enkele reis. Nu zei de fietsenmaker laatst bij een beurt dat er ook winterbanden voor fietsen zijn. Heeft iemand hier ervaring mee? Quote Link naar reactie
Oplossing Kjeld Geplaatst: 22 oktober 2021 Oplossing Delen Geplaatst: 22 oktober 2021 Ha Remcos12, Goed om te lezen dat je zo fanatiek fietst. Winterbanden zijn er inderdaad ook voor je elektrische fiets. Ze zijn gemaakt van een ander bandensamenstelling en hebben extra profiel voor meer grip. Sommige hebben ook van die spikes zie ik. Ervaringen heb ik er zelf niet mee, maar ik ben ook wel benieuwd! We hebben er een artikel over geschreven dat je wellicht wijzer maakt. Zie: https://www.kieskeurig.nl/artikelen/elektrische_fiets/winterbanden-voor-elektrische-fietsen Off-topic. Leuk dat je een vraag hebt gesteld op de community. Deze maand kun je te gekke prijzen winnen door een vraag te stellen en jij maakt nu kans. Meer informatie vind je hier 1 Quote Link naar reactie
Remcos12 Geplaatst: 22 oktober 2021 Auteur Delen Geplaatst: 22 oktober 2021 Hier kan ik wel iets mee. Dank u wel Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen