Ga naar inhoud

NWN Hordes of the underdark.


Aanbevolen berichten

  • Reacties 347
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • anoniem

    348

[quote:7036d714da="Hu'uruun"]Dat had ik idd ook gelezen, toen ik op zoek was naar de Dexterity die ik nodig zou hebben om mijn zwaad met Bebilith Poison te poisonen (overigens niet gevonden, weet iemand er meer van?). Het schijnt dat als je 100 of meer damage aan de deur doet dat hij pas een beetje kapot gaat ofzoiets...[/quote:7036d714da] deur is niet bedoeld voor wizards en fighters, het is een manier om langs de Mithral golems te komen voor weaklings zoals Druids en rogues ;) Voor die Bebilith poison moet je gewoon de Feat "use Poison" hebben, die hebben Assasins e.d
Link naar reactie
Cheater? Ach, noem me lui... Een chapter opnieuw doen met een veel te hoge lvl character noem ik ook cheaten...:P Bovendien heb ik echt wel eerst het spel uitgespeeld (op 'very difficult') op de 'normale' manier. Ik vond trouwens Big M erg moeilijk om te verslaan, ik kon 'm alleen raken met 'max negative energy ray' en 'max vampire touch' maar dan stond 'ie nog op 'injured'. Schoot niet echt op dus, tot ik er achter kwam dat een 'black blade of disaster' heel soms door de 'saving throws' van Big M heen gaat en hem op slag doodt... Die Aurora Toolset is trouwens absoluut een aanrader om eens in rond te neuzen...kun je mooi zien hoe 't spel is opgebouwd en hoe bijvoorbeeld de interacties met NPC's in elkaar zitten. //hu'uruun Al die items die je dex verhogen (inclusief potions/spells of cat's grace) doen dat tot maximaal +12 dus die +21 die je denkt te hebben van al die items klopt niet. Ik denk echt dat je meer skill punten moet hebben in 'use poison'.
Link naar reactie
*evil grin* ... ik had op een gegeven moment een item dat me 'immunity vs finger of death' gaf. Je mag blij zijn dat je geen monster met die immuniteit hebt gezien ;) // -- edit : poison RTFM jongens ... Assassins & Blackguards hebben helemaal geen last van die Dex-check. Volgens mij is dat gewoon een feature dat die klassen extra krijgen bovenop het 'use poison'-feat.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...