Ga naar inhoud

NWN Hordes of the underdark.


Aanbevolen berichten

Was Deekin in SoU ook zo melig ? Die gesprekken die ie af en toe met m'n ander huurling heeft en z'n 'commentaar' tijdens het spelen is gewoon leuk. Zeker als je dat combineert met dat sprekende zwaard. Jammer eigenlijk dat die andere huurlingen zich zo stil houden onderweg ... // === Op het golem-eiland hen ik een boek gevonden met recepten voor 3 items. Ik kon er maar een maken ... Is er ergens nog meer poeder (er wordt geel, blauw & rood poeder gevraagd) te vinden zodat ik de andere twee items ook kan maken of is het afhankelijk van de klasse van je karakter voor welk item je genoeg onderdelen hebt ?
Link naar reactie
  • Reacties 347
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • anoniem

    348

Hij heeft wel Blue Powder te koop, die Genie, maar dat is voor iets anders (het heeft een bepaalde functie geloof ik). Nasher's Armor had ik helemaal geen zin om te zoeken, heb wel wat beters te doen dan het zoeken van wat spullen van een derderangs adventurer. Als het nou Drizzt's spullen waren... :D:D. Ik vind die Gelatinious Cubes erg leuke vijanden btw :D:D.
Link naar reactie
Hij heeft dezelfde icoontjes voor blauw & geel poeder, maar het zijn andere items. Volgens mij zijn ze dan het equivalent van 'invisibility purge' De drie items voor de onderdelen heb ik gewoon in de schatkisten op het eerste level gevonden. Op dat beginlevel heb ik ook een tweetal wapens met bonussen tegen constructs gevonden die handig waren. Ik ben alleen benieuwd wat ik met die controle-kamer moet doen ... (geen spoilers aub)
Link naar reactie
[quote:167a3f3662="Hu'uruun"] Nasher's Armor had ik helemaal geen zin om te zoeken, heb wel wat beters te doen dan het zoeken van wat spullen van een derderangs adventurer. Als het nou Drizzt's spullen waren... :D:D. Ik vind die Gelatinious Cubes erg leuke vijanden btw :D:D.[/quote:167a3f3662] Ik heb ze toch alle 4 verzameld, als je HOTU voor de 2x uitspeeld moet je toch wat extra's doen dacht ik. Als je ze alle 4 hebt heb je +7STR +7DEX +10 Discpline en +7 nog wat (dacht con). best handig dacht ik zo ;) die cubes zijn inderdaad erg cool om te zien, jammer dat je er in het hele spel maar 3 tegen komt. je Mithril vraag kan ik niet beantwoorden, ik heb alleen 30 Armor craft en geen weapon craft. ps. ik heb nu ook HOTU 2x uitgespeeld, dit keer met 2 andere henchman. Als je zelf een vrouw bent zit er nog een "romance" plot in ook ben ik achter gekomen :) Mijn character nu: Level 31: 20sorc/10RDD/1fighter
Link naar reactie
*grrr* ik zit volgens mij nu in een (voor mij) compleet onmogelijke situatie : (a) de eindbaas van de onddoden (Mr. V- nog wat) (een draak was erg genoeg, maar z'n hulpjes :( daarbij had ik die engel gevraagd voor het rebellenkamp en niet voor dit stuk :( :() (b1) het 'wachtwoord' dat op het eiland van de Maker wordt gevraagd (b2) die machine op het eerste level is me ook niet echt duidelijk geworden : (btw : ik heb hier Feron laten leven ... ) (c) een gevecht met een onmogelijk sterke dark elf als ik die 'shaduwbrug/puzzel' ben overgestoken ... (d) een gigantische aanval in twee delen op het kamp van de rebellen, waarbij het me meestal wel lukt om de eerste aanval te overleven ... (e) en dan heb ik nog een of ander altaar bij de ondoden dat om een of andere steen lijkt te vragen maar waarbij desondanks niks gebeurt :(
Link naar reactie
(A): Daar zou ik zo 1, 2, 3 geen oplossing voor weten, ik vond de draak alle keren (3x onderhand) een eitje... (B1): Voor zover ik weet is het verkrijgen van een password voor de Maker onmogelijk. (B2): Probeer eens op de linker en rechter kant van de control panel te klikken en dan een aantal keer... Je krijgt dan in de lucht een getal te zien, in het boek dat je gevonden hebt kan je opzoeken welke getallen overeenkomen met welke golems, zoals dat Golemdingens die elke keer de hulpjes repareert, is geloof iik 57 of 54 ofzoiets, als je dat invoert en dan op de middelste console drukt, wordt-ie naar de kamer geteleporteerd en vernietigd. (C): Zelfde verhaal als Vixthra, gewoon je best doen, probeer hem te stunnen, sla iedereen dood en dan hem. (D): Hmm, als wat speel jij? (E): Je moet een black pearl in je bezit hebben daarvoor, als je deze op het altaar legt en je hebt een wapen in je handen, krijgt je wapen de Drain Strength ability, DC 24 (erg relaxt :-)). Dat zit nu ook op m'n zogenaamde: 'Blade of Alexander' (heb ik zelf gemaakt, maar kon de naam alleen niet aanpassen).
Link naar reactie
Ik neem aan dat je ook geen moeite had met het weigeren van het geven van die spiegel ? Toen ik dat deed kreeg ik me toch een paar ellendige beesten achter me aan ... toen heb ik toch maar de 'gemakkelijke' manier gekozen. Ranger/Sorcerer/Arcane Archer ... Ik had een black pearl, maar er gebeurde niks ... zal dus niet op bogen werken. :( Die smid in het kamp van die Drow is wel heel erg handig. Voor een boog kon ie 'oneindige munitie' aanleveren, dus had ik 'Forever' toch niet nodig. Volgens mij zit er ook een bug in het spel ... Op een gegeven moment crashte de quicksave die ik had gemaakt. En daarnaast werden op een gegeven moment de aanvallers 'vriendelijk' terwijl de rebels vijanden werden ... (mogelijk een 'feature'/bug vanwege m'n 'deal' met de Valsharess die me vroeg de poort te openen terwijl ik dat toch maar niet deed) Ook had ik een keer dat ik dat de cutscene met het 'verraad' fout afliep waardoor er alleen een spook van de verraadster te zien was. Dan stond er nog iets over beholders, maar ik had nog nergens een beholder-colony gezien. Ik vermoed dat dat ook het grote gevecht moeilijk maakte :( Ik ben dus maar op nieuw begonnen, maar met als voordeel dat ik nu niet 'maar' level 15 ben, maar al een beetje 'Epic' (je huurlingen zijn ook meteen al sterker, zo begint deekin al met vleugeltjes). Ik ben wel benieuwd of ik nu twee keer een pratend zwaard heb als ik straks m'n uitrusting vind ... Heb ik ook de kans om die puzzel met die beelden af te maken en ook nog uit te vinden waar dat vergrootglas van Halaster voor zou dienen. Ik zal de volgende keer eens op dat machine letten, want het is alweer een aanwijzing die ik misliep doordat ik hem niet op die manier verwachtte. Het boek met die cijfers had ik idd gevonden en die opmerking van die repairgolemn was daardoor wat minder onzinnig.
Link naar reactie
Nee hoor, m'n draak sloeg ze allemaal rustig dood, maar hij deed er nogal lang over, dus gooide ik er maar Isaac's Greater Missile Storm tegen aan... Het zal idd niet op bogen werken denk ik, beetje sterk, zo blijf je op afstand terwijl je iedereen drained :-)... Jah, er zitten inderdaad wat bugs in, ik had eens gesaved en dat Temple of Lloth van de Seer, en kon daar met geen mogelijkheid uit, hij crashte steeds. Toen eerst maar naar de Reaper, weer terug en dan naar butien, dat ging wel... Trouwens: ik heb mijn equipment nooit teruggevonden???
Link naar reactie
vreemd ... op een gegeven moment kom je een kamp met dark elves tegen dat je met een katapult kunt opruimen (ik hoefde toen alleen de bewakers van die dingen op te ruimen). In dat kamp kwam ik een kist tegen met 'mijn' spullen (stond tenminste op het briefje dat er bij lag IIRC) ... Ik had wel een nieuw karakter, dus ik weet niet hoeveel van je spullen bewaard blijven. 't is overigens pas voor het eerst sinds ik bij NWN bugs heb gezien. Bij de vorige expansie heb ik er geen last van gehad. Och ... als je gauw zo'n 30-60 punten schade per pijl aan kunt richten dan is het idd wel 'sterk' te noemen ;) (handig dat 'enhanced critical'-feat) En als je dan ziet wat die smid je nog meer kan leveren voor die bogen zou je willen dat je een hele berg centen had. Tip : Hij let overigens alleen op het wapen dat je in je rechterhand hebt als je hem aanspreekt ... Achteraf gezien had ik me wat meer op AA moeten concentreren zodat ik 'hail of arrows' en die 'arrow of death' (sp?) kon doen. Dat had me volgens mij erg geholpen in het gevecht ... :) Wat ik jammer vond is dat de troepen niet leken te reageren op de dood van hun commandant, terwijl dat bij de Drow-verraadster wel zo was. :(
Link naar reactie
Ik weet 100% zeker dat ik alle kistjes doorzocht heb daar hoor... Maar goed, het kon ook in een onopvallend zakje zitten misschien, aangezien ik nogal met de elementen kan knoeien als de tegenstander niet snel genoeg dood gaat... :P:-D. Alleen de eindbaas is nu nog 'lastig' voor de rest is er geen enkel iemand meer die echte uitdaging kan verschaffen, tenminste, die me een potion of healing dwingen te nemen (heb ik sinds de eerste keer Chapter 1 niet meer gebruikt :-)).
Link naar reactie
Ik heb dit prachtige spel nu al weekje uitgespeeld en ik heb er erg van genoten! Ik ben ge-eindigd als Necromancer/Pale Master Lvl 18/10 en deze karakter was erg cool om te spelen op het laatst. Ik bedoel; wat is er leuker dan iemand aanwijzen en kunnen zeggen: Die! :evil: 8) Het leuke was dat ik op het laatst twee schone evil dames had die al het werk voor me deden terwijl ik op een afstandje eens een keer een 'finger of death' of 'wail of the banshee' castte...heel relaxed! 8) Voor diegene die net als ik op het laatst niet genoeg geld had om achter wat gegevens van mijn spelgenoten te komen ben ik even in de aurora toolset gedoken om tezorgen dat dit *wat* goedkoper werd. Langs deze weg kon ik de verschillende manieren van het spel uitspelen allemaal uitproberen! Voor diegene die dit ook leuk lijkt heb ik een [url=http://www.student.kun.nl/r.a.g.huisintveld/True%20Names%20for%20Free.exe]file[/url] gemaakt die dit mogelijk maakt. In deze [url=http://www.student.kun.nl/r.a.g.huisintveld/True%20Names%20for%20Free.exe]file[/url] staat een .txt bestandje waar e.e.a. uitgelegd word hoe dit simpele proces te werk gaat. Na wat copieerwerk laad je een savegame van voor de ontmoeting met 'diegene die zoveel namen kent' en [u:a3233d1247]gooi je al je geld op de grond [/u:a3233d1247] alvorens je *gratis* het een en ander krijgt te horen van haar 8). (je moet al je geld op de grond gooien anders ben je, om een mij niet direct duidelijke reden, je geld kwijt) Veel plezier er mee!
Link naar reactie
Ik heb het spel 2x uitgespeeld om er voor te zorgen dat ik de 2e keer wel genoeg geld had :) even over het password op het eiland van de Maker. Er is een deur op de 2e etage onder de grond, daar zit een permanent shock trap op. deze deur wil niet open met Knock. deze deur wil wel open als je een Pick-lock skill hebt die een slot met DC van 45 kan openen. en als je Animal Apathy hebt en met de rat naast de deur praat, deze maakt de deur dan open. Achter deze deur is het "Password" te krijgen. Dit alles heb ik van het Hotu Forum van Bioware :)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...