Ga naar inhoud

Demo Unreal Tournament 2003


Aanbevolen berichten

  • Reacties 347
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • anoniem

    348

[quote:30aa25a6f7="kajutsa"]hier jongens... eigen gemaakte screenies uit die "vroege demo" om het zo maar ff te noemen :wink: je vind ze in [url=http://members.lycos.nl/anthony2u/forum/viewtopic.php?t=31&start=20]DEZE[/url] thread van het COMP forum[/quote:30aa25a6f7] Ja vast, en daarom doen ze het op je eigen forum wel ;)
Link naar reactie
BA reageerde op dit:[quote:4036f6fe99="kajutsa"]spam? je kent me toch wel langer dan vandaag... en die pics zijn via lycos ge-upload en die kun je hier niet als plaatje laten zien, omdat lycos dat blokkeert! via freewebz kan het wel, maar die is al de hele dag down :([/quote:4036f6fe99] denk ik? ..Zijn forum is ook gehost op lycos dus tja.. :)
Link naar reactie
[quote:0051ccec47="BA"][quote:0051ccec47="kajutsa"]hier jongens... eigen gemaakte screenies uit die "vroege demo" om het zo maar ff te noemen :wink: je vind ze in [url=http://members.lycos.nl/anthony2u/forum/viewtopic.php?t=31&start=20]DEZE[/url] thread van het COMP forum[/quote:0051ccec47] Ja vast, en daarom doen ze het op je eigen forum wel ;)[/quote:0051ccec47] ja op lycos zelf doen ze het wel... lycos op lycos gaat prima! Maar jammer genoeg blokkeert lycos het als je ze wil laten zien op een site die niet onder lycos gehost is :(
Link naar reactie
[quote:9bbde9a44a="Overclocker@15"]:D IK HEB HEM (UT2003betademo) :D mijn gf3 heeft er moeite mee maar hij houd het uit :) Ik ben zeer tevreden :D[/quote:9bbde9a44a] Je heb dus de demo maar niet de Leaked Build 927? de demo is lelijk vergeleken met Build 927. Build 927 heeft veel betere GFX en geen Bugs tot nu toe. //BA ik kan hem (UT2003 Build 927) gewoon spelen op 1024x768x32 met alles op MAX.. zal dus echt aan je Radeon 8500 liggen. de GeForce 4 ti 4400 trekt hem probleemloos
Link naar reactie
[quote:afc6d029e9="JaFO"]Ik denk dat die uitgelekte illegale beta gewoon nog niet is geoptimaliseerd voor installatie ... (hoeveel textures e.d. zijn overbodig of zouden nog wat beter gecomprimeerd kunnen worden ?)[/quote:afc6d029e9] DAt is een ding wat zeker is. de Geleakte build 927 versie is namelijk ingepakt in RAR bestanden die totaal maar 921MB zijn. Oftewel de 4GB is ingepakt tot 912MB. Ik denk dat de Final versie dus Maximaal op 2 cd's staat zoals alle Shooters de laatste tijd.
Link naar reactie
[quote:effb265d8d="Red Dragon"][quote:effb265d8d="Overclocker@15"]:D IK HEB HEM (UT2003betademo) :D mijn gf3 heeft er moeite mee maar hij houd het uit :) Ik ben zeer tevreden :D[/quote:effb265d8d] Je heb dus de demo maar niet de Leaked Build 927? de demo is lelijk vergeleken met Build 927. Build 927 heeft veel betere GFX en geen Bugs tot nu toe. //BA ik kan hem (UT2003 Build 927) gewoon spelen op 1024x768x32 met alles op MAX.. zal dus echt aan je Radeon 8500 liggen. de GeForce 4 ti 4400 trekt hem probleemloos[/quote:effb265d8d] Ik heb ook die 927, maar er zitten wel wat bugs in. Zo heb ik gisteren geprobeerd het spel over de LAN tegen een vriend te spelen, maar dat lukte niet. Als ik een wilde hosten kreeg ik een foutmelding. Ook wel vreemd zijn die skins die blijven staan nadat je iemand gesmoked hebt. Superbruut spel trouwens! Die wapens komen door geluid en schokken van het scherm e.d. zo bruut over dat het lijkt alsof er force feedback in mijn muis zit!!
Link naar reactie
nog ff een vraagje over het spel zelf: ik zat met een maat van me te discussiëren over de engine van de game! Ik dacht nl. dat voor UT2003 een geheel nieuwe engine was gemaakt, maar die gast zei dat ze nog steeds dezelfde engine gebruikde als van U1 en UT. En gebruikte dit als bron: [quote:2cdb6c4e89]I'm confused is it the Unreal II Engine, the Unreal Warfare Engine, the Unreal Championship Engine or the Unreal Tournament Engine? It is neither. It is simply the "Unreal Engine". You'll sometimes hear it referred to as any one of these but as far as what licensees get there is really no distinction. During development licensees get continued access to all of Epic's technology updates licensees are the ones to decide when they're going to stop using new updates and ship their game. For more information about the latest technology updates check out the Unreal Engine News page.[/quote:2cdb6c4e89]
Link naar reactie
Waarom niet ? De Unreal-engine is meer dan alleen maar de graphics. Ze hebben alleen 'maar' de renderer hoeven te vervangen door een betere versie. // grootte : UT werd/wordt geleverd op 2 cd's ... het enige verschil is dus dat je straks dus die 2e cd wel nodig hebt, terwijl die bij UT alleen maar wat betere graphics bevatte.
Link naar reactie
[quote:b6f31cbd42="Red Dragon"][quote:b6f31cbd42="Overclocker@15"]:D IK HEB HEM (UT2003betademo) :D mijn gf3 heeft er moeite mee maar hij houd het uit :) Ik ben zeer tevreden :D[/quote:b6f31cbd42] Je heb dus de demo maar niet de Leaked Build 927? de demo is lelijk vergeleken met Build 927. Build 927 heeft veel betere GFX en geen Bugs tot nu toe. //BA ik kan hem (UT2003 Build 927) gewoon spelen op 1024x768x32 met alles op MAX.. zal dus echt aan je Radeon 8500 liggen. de GeForce 4 ti 4400 trekt hem probleemloos[/quote:b6f31cbd42] Dat denk ik ook ja. Hoewel ik eerst op de 6071 drivers draaide en nu op de catalyst drivers, daar kan het ook aan liggen. Ik zie soms ook wat texture flashing, de zaten er in de vorige beta niet in.
Link naar reactie
[quote:2fedffc890="Speedy"]Deze graphics met een engine van 4 jaar oud?[/quote:2fedffc890] [quote:2fedffc890="JaFO"]Waarom niet ? De Unreal-engine is meer dan alleen maar de graphics. Ze hebben alleen 'maar' de renderer hoeven te vervangen door een betere versie. // grootte : UT werd/wordt geleverd op 2 cd's ... het enige verschil is dus dat je straks dus die 2e cd wel nodig hebt, terwijl die bij UT alleen maar wat betere graphics bevatte.[/quote:2fedffc890] dezelfde engine dus? hier vind ik dat het gewoon verscheidene builds zijn in dezelfde engine: [quote:2fedffc890]UT engine: [FirstRun] FirstRun=436 UT2003 engine: Version=906[/quote:2fedffc890] Dus U1 zal wel ergens in de v100 of v200. UT--> v436 en UT2003--> v906
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...