Ga naar inhoud

Computer! Totaal 3dmark Challenge [Part 6]


Aanbevolen berichten

  • Reacties 326
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • anoniem

    327

Alles kan, gewoon nog een 3d-freak die veel geld heeft of goeie connecties heeft, er zijn nog genoeg lui die hogere scores halen dan mij. Neem CV bijvoorbeeld in 3dmark 2001se Wat de 2x XFX 6800 Ultra in SLI betreft, (voordat mensen bijdehand gaan doen dat die niet van mij zijn) die zijn binnenkort permanent, ik moet ze tijdelijk terug sturen en daarna kan ik ze overkopen van XFX. @CV De rest bespreken we wel via PB, beetje off-topic allemaal (mede door mijn toedoen). [EDIT] 2x XFX 6800 Ultra zijn definitief in mijn bezit 8)
Link naar reactie
[quote:8459a8737a="Red Dragon"]Mooi score Slimmie, die X850XT PE van je wil goed overklokken met de standaard koeler, mijn X850XT komt niet zo ver (maar dat is dan ook een gewone X850XT). gelukkig heb ik nog 2x XFX 6800 Ultra ;) :) Leuk dat er wat concurentie in de top komt, nu ben ik benieuwd of CV hier nog overheen komt :)[/quote:8459a8737a] Bedankt voor je compliment Red Dragon. Wil eigelijks nog mijn kaart watergekoeld hebben. Maar alsnog kom ik dan nog lang niet bij je SLI score, maar voor een single vga vind ik de 7k verbreken wel netjes. Nieuwe scores volgen zeker wanneer er OCZ VX geheugen in zit en een Winchester. En ik weet wel zeker dat CV hier over heen gaat. Zijn vga clocks zijn al stukken lager en hij haalt al bijna 7k, maar mede dank aan zijn FX cpu.
Link naar reactie
[quote:fb8acb7811="CV"]Nette score Slimmie, zeker voor de clocks die je draait. Ik zal em proberen in te halen deze week, is wel leuk wat competitie :wink: Die 6983 van mij is trouwens op Windows 2000 gedraait, met 03 en 05 scoor je beter op XP bedenk ik net :oops:[/quote:fb8acb7811] Bedankt CV voor je compliment, ik vind jouw 2001se score erg netjes. Petje af :) Volgens mij is win2000 inderdaad beter in 2001se, dus installeren die win xp :) . Zijn die vga clocks van jou nou de max, of kan je net zo hoog in de clocks als ik. Als je mijn clocks ook kan halen met je kaart breek je dubbel en dwars mijn score.
Link naar reactie
[quote:847bb762f9="Slimmie"]Zijn die vga clocks van jou nou de max, of kan je net zo hoog in de clocks als ik. Als je mijn clocks ook kan halen met je kaart breek je dubbel en dwars mijn score.[/quote:847bb762f9] Dit is de max op stock cooling, core is niet echt goed, maar geheugen wel, heb een Zalman VGA koeler (700 CU versie) thuisliggen, die zet ik er morgen of overmorgen op en dan zal ik proberen je score te verbeteren :wink:
Link naar reactie
[quote:f5a4014f82="CV"]Dit is de max op stock cooling, core is niet echt goed, maar geheugen wel, heb een Zalman VGA koeler (700 CU versie) thuisliggen, die zet ik er morgen of overmorgen op en dan zal ik proberen je score te verbeteren :wink:[/quote:f5a4014f82] Je geheugen wil inderdaad wel lekker. Probeer eens je mem clocks te verlagen en je core eens omhoog te duwen. Dit kan wel eens helpen.
Link naar reactie
Die 3dmark2001se score moet ik ook nog maar is wat aan doen, dat doe ik pas als ik de Vapo LS binnen heb, ik heb al wel een 3500+ Winnie maar met boxed cooling, verder werkt SLI niet lekker in 2001se, ik denk dat ik dus met de X850XT moet gaan benchmarken wil ik richting de 35.000 punten gaan. 2001se is heel erg CPU afhankelijk, die score van CV is alleen te verbreken met een FX-55, met mijn huidige cpu acht ik dit onmogelijk. wat betreft dat overklokken van de X850XT, ik heb ook de ervaring dat als je het geheugen minder ver overklokt dat de core een stuk verder komt. Vraagje aan Slimmie, gebruik jij ook ATITool voor je X850XT PE? je kan namelijk je fan op 100% zetten voor het overklokken, het maakt een hoop kabaal maar het helpt wel. (misschien geef ik nu een tip die je al lang wist maar goed..)
Link naar reactie
[quote:8930781c82="Red Dragon"]Die 3dmark2001se score moet ik ook nog maar is wat aan doen, dat doe ik pas als ik de Vapo LS binnen heb, ik heb al wel een 3500+ Winnie maar met boxed cooling, verder werkt SLI niet lekker in 2001se, ik denk dat ik dus met de X850XT moet gaan benchmarken wil ik richting de 35.000 punten gaan. 2001se is heel erg CPU afhankelijk, die score van CV is alleen te verbreken met een FX-55, met mijn huidige cpu acht ik dit onmogelijk. wat betreft dat overklokken van de X850XT, ik heb ook de ervaring dat als je het geheugen minder ver overklokt dat de core een stuk verder komt. Vraagje aan Slimmie, gebruik jij ook ATITool voor je X850XT PE? je kan namelijk je fan op 100% zetten voor het overklokken, het maakt een hoop kabaal maar het helpt wel. (misschien geef ik nu een tip die je al lang wist maar goed..)[/quote:8930781c82] 2001se is super afhankelijk van de cpu idd. Ja ik gebruikt idd atitool, en had me fan op 100% draaien. :) Dus geen nieuws voor mij :). Als ik me VX geheugen heb kan ik de cas op 2 draaien wat al een beetje scheelt, dus ben zeker nog niet klaar in 2005.
Link naar reactie
Het zal niet zo veel schelen, CPU en geheugen hebben niet veel invloed in 3dmark '05, een FX-55 haalt met 2x 6800 Ultra in SLI niet veel meer qua score dan wat ik haal met een 3500+. Ik ga overigens over een maandje of 2 de twee XFX 6800 Ultra kaarten koelen met een Zalman Resorator, denk dat ik dan wel over de 11.000 moet halen.
Link naar reactie
[quote:a92a26f667="Red Dragon"]Het zal niet zo veel schelen, CPU en geheugen hebben niet veel invloed in 3dmark '05, een FX-55 haalt met 2x 6800 Ultra in SLI niet veel meer qua score dan wat ik haal met een 3500+. Ik ga overigens over een maandje of 2 de twee XFX 6800 Ultra kaarten koelen met een Zalman Resorator, denk dat ik dan wel over de 11.000 moet halen.[/quote:a92a26f667] Die Cas Latancy op 2 zal zeker niet veel schelen idd, maar toch wel iets. Ik wil graag die 7100 halen in 2005. Ik draai nu 2630mhz en geheugen op 263mhz 2.5-3-3-7 1T. Stel je voor dat ik 2660mhz kan doen emt 266mhz geheugen 2-2-2-5, hoeveel punten haal ik dan meer in 2005?
Link naar reactie
Ik dacht dat die rot kaart van me niks aan goede scores meer neer ging zetten maar toch wel :lol: :lol: [url=http://service.futuremark.com/compare?3dm05=613767][size=18:8bcc0282fb]5289[/size:8bcc0282fb][/url] Zolang de andere de 75.90 niet ontekken stijg ik even 4 plekkies :P Louke here I come :wink: (tot jij ook de 75.90 vind :cry: )
Link naar reactie
Die ondekt ie snel genoeg met die post van je ;) Mooie score hoor, zal ze eens testen met 2x 6800 Ultra in SLI volgende week (dit weekend geen tijd). @ Slimmie Wat mij is opgevallen is dat test 1 in 3dmark '05 met een erg snelle grafische kaart (X850XT PE of 6800 in SLI) licht cpu/geheugen gevoelig is, misschien dat je daar wat FPS kan pakken en net die 7100 haalt.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...