Ga naar inhoud

Het C!T team wordt ingehaald door het Wetenschapsforum...


anoniem

Aanbevolen berichten

  • Reacties 51
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

@aeonfast: jup de GTX275 is standaard al bijna even snel, heb nu een OC besteld dus die moet minimaal wel even snel zijn. @The Dragon: ja maar jouw pc werkt waarschijnlijk gewoon ;-) en de mijne nu al sinds het weekend totaal niet meer... dus dan is het lastig, waardeloze timing maar ja... By the way, waarom zou jij overstappen? Je hebt toch een 4890 die prima werkt?
Link naar reactie
[quote:78b453f2de="arjant2"]Oke besloten uiteindelijk om toch maar een GTX275OC te nemen. De 5850 is echt moeilijk leverbaar en geen zin om nog 2 weken te gaan wachten, kan nu niets met mijn pc...[/quote:78b453f2de] Mooi dat het toch 1 van Nvidia is geworden, zo zullen de wu's er weer lekker doorvliegen als vanouds ;) Wat ik me wel afvraag: waarom koopt men een kaart die reeds OC'ed is? Dat kun je toch evengoed zelf doen? En daarbij gratis?
Link naar reactie
Omdat dit de enige kaart was bij Salland die op voorraad was... Aangezien ik daar de 5850 al besteld had was (die achteraf een veel langere levertijd blijkt te hebben) heb ik dat omgezet naar deze die morgen geleverd wordt. De prijs van deze kaart was maar 10 euro hoger dan de goedkoopste GTX275 die ik bij Tweakers kon vinden. Daarbij heeft deze kaart ook een dubbele fan en zou minder warm moeten worden, en dat is wel zo handig als je hem zwaar gebruikt. Heb er een review van gelezen, door deze koeler zou hij maar max een graad of 60 worden en tevens erg stil zijn. Dit is hem http://tweakers.net/pricewatch/238639/msi-n275gtx-twin-frozr-oc.html
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...