Ga naar inhoud

Het C!T team wordt ingehaald door het Wetenschapsforum...


anoniem

Aanbevolen berichten

klopt. Je kan heb wel 2 keer installeren als je wil. Dat doe je door het programma te kopieren naar een 2e map. de installatie te draaien en dan een ander machinenummer te kiezen. Als het goed is draait hij dan op beide cores. Een andere optie is de SMP-versie te gebruiken. Daarvoor moet je gebruikersaccount van Windows wel een wachtwoord hebben. Als je dat hebt dan is de SMP-client een aanrader, daar vouw je lekker veel punten mee.
Link naar reactie
  • Reacties 51
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

[quote:780aa4f0fb="Torrentus"] Edit: Ben aan't CPU folden nu. Hij gebruikt btw 50%, terwijl de slider in config op 100% staat.. komt dat omdat ik dual core heb en Folding@Home er maar een gebruikt?[/quote:780aa4f0fb]yep. Betekent dat je er overigens dus ook totaal helemaal niks noppes van zal merken qua overige prestaties van je machine. Geen toptoptopscores, maar als elke PC ter wereld zo rustig op de achtergrond meevouwt krijgen ze in Stanford nooit genoeg werk verzonnen. :wink:
Link naar reactie
[quote:6b9e6cd459="Torrentus"] Ben aan't CPU folden nu. Hij gebruikt btw 50%, terwijl de slider in config op 100% staat.. komt dat omdat ik dual core heb en Folding@Home er maar een gebruikt?[/quote:6b9e6cd459] Ja daar komt het door. Je kan de map waarin je vouwprogrammaatje zit kopiëren, hernoem deze en geef in de setup aan (client.cfg) dat je de 2de core gebruikt. (Machineid=2) Dan kan je deze starten en gebruikt hij ook de andere core. Als je SMP draait gebruikt hij sowieso alle beschikbare cores. Succes Jack Marotick
Link naar reactie
Ja inderdaad k.t, maar ja niets aan te doen. Om nu weer een dure Nvidia te kopen alleen voor F@H vind ik een beetje te veel van het goede. De ATI-reeks is nu voor games een veel betere keuze. 200 euri voor een nieuwe videokaart vind ik wel weer genoeg. Zodra ik hem heb zal ik eens kijken hoe snel hij vouwt. Als ik zo lees op Stanford forum vouwt hij slechts 3.500 punten per dag... Erg jammer (mijn GTX280 vouwde er bijna 7.000 per dag), maar zoals gezegd. In games is de 5850 sneller dan een GTX280 en daar koop ik de kaart tenslotte voor.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...