Ga naar inhoud

Woohoo-emoticon


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik heb vaak de onbedwingbare behoefte om in goed Homer Simpson-stijl "[b:1385142611]Whoohoo!!![/b:1385142611]" te roepen als er iets is waar ik blij van wordt. Die behoefte heb ik ook wel eens als ik op een forum zit. Nu heb ik me rot gezocht naar een emoticon daarvoor, maar ik kan die dus niet vinden. Mijn photoshop-skills zijn ook zeer ondermaats, dus met Googelen op een normale afbeelding en die bewerken naar een afbeelding van zo'n 20x20px kom ik er ook niet mee. Is er iemand die mij kan helpen mijn digitale enthousiasme te delen? :lol:
Link naar reactie
Die is ook leuk natuurlijk, maar geeft geen "Homer-gevoel". :) Ik vind het heel lulllig om te vragen, maar ik heb echt geen grafisch gevoel. Wat ik graag wil is zoiets, maar dan misschien ook iets van een tekst bijkomt ofzo. Als ik dat verklein, wordt het echter zo lelijk als wat. [img:2a46ab78cb]http://heim.ifi.uio.no/~berges/woohoo.gif[/img:2a46ab78cb]
Link naar reactie
20x20 is wel extreem klein hoor, en de reden waarom hij niet of nauwenlijks te zien is op kleinformaat, is dat de omlijning van Homer niet dik (zwart) genoeg is, dus dat dient eerst opgelost te worden. Dan kan je hem verkleinen, en dan met een gif-animator er wat leuks mee doen. hiervoor heb je geen duure programma's nodig. tip: 50x50 is een stuk oogvriendelijker :wink:
Link naar reactie
Thanks, dat begint er op te lijken! :D Toch wil ik 'm wel graag een stukkie kleiner: de grootste die ik nu op het forum heb is 40x19px. En té groot levert ook weer zo'n onrustig beeld op. Ik merk dat ik 'm met Irfanview niet kan verkleinen, kan iemand anders met beter software dat misschien doen? [img:afd52c6066]http://www.wetenschapsforum.nl/style_emoticons/default/eusa_pray.gif[/img:afd52c6066]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...