Ga naar inhoud

Radiohead In Rainbows CD download.


anoniem

Aanbevolen berichten

Iemand hier die het album in mp3's heeft besteld op [url=www.inrainbows.com]hier[/url] geloof ik? Heb dat een week of twee geleden wel gedaan, en hij zou de 10e uitkomen ter download. Zou er een mailtje over krijgen [waar ik hem kan downloaden], maar heb tot noch toe niets gehoord van ze. Is drm vrij, dus kan het overal wel downen [torrent enzo], maar ik doe het liever via hun site, gewoon omdat het kan, mag en ik het een strakke actie vind. Heb overigens 0,00 geboden [ivm gebrek aan Credit Card en Paypal], maar dat zou mogen volgens de site.
Link naar reactie
Eenvoudig: informatie. Niets is voor niets, en zo ook dit album niet, ze gaan voor informatie, daarbij calculeren ze bogus in, en testen alle invoerde info. Ze moeten ergens iets aan verdienen. Ik heb bijv altijd een adres+info paraat, wat allemaal klopt, alleen ik woon er al jaren niet meer. Om het nog leuker te maken: het is een 90 kamer [!!] studentenhuis, dus achterhalen is geen doen. Informatie van bijv je adres [on- en offline] is zeer waardevol, helaas werkt het zo. Ik gebruik voor dit soort dingen een 'spam adres', ofwel een e-mail adres waarvan ik het niet erg vindt dat er veel spam op komt, en waarvan de servers sowieso al veel spam verwijderen [joehoe voor HoTMailL].
Link naar reactie
  • 1 maand later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...