Ga naar inhoud

HCC


anoniem

Aanbevolen berichten

[quote:38d797f6c1="020"]r is veel veranderd met de HobbyComputerClub . ik ben al jaar en dag lid van de dos gebruikers groep . [/quote:38d797f6c1]Dit zijn wel 2 verschillende zaken. HCC is de hoofd organisatie. Tja, wil je meer weten van de dos gebruikersgroep, dan gewoon hier kijken: [url=www.dosgg.nl]Welkom bij de DOSgg[/url]. De kracht van de HCC is/was dat je met een groep vrij makkelijk een eigen gg op kan richten en daarmee bepaalde activiteiten kan uitvoeren samen met je groepsleden en eventuele andere geinteresseerden steun van de HCC. Misschien zijn de HCC leden dit vergeten door de vanwege de grote gg's die meer inspraak lijken te hebben. Wat ik een nadeel vind, is dat ik een aantal gg's interessant vind vanwege een bepaalde activiteit. Soms is er zelfs voor die activiteit ook nog een gg om de verwarring compleet te maken. Nadeel voor mij is dat ik dan uiteindelijk te duur vind worden om mij bij elke leuke gg aan te sluiten. Die gg is niet het grootste probleem maar de kosten voor die activiteit komen er dan ook nog bij.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...