Ga naar inhoud

Rabobank kansloosbank?


anoniem

Aanbevolen berichten

Du'h ! ... da's toch bij al die reclames zo ? Wat dacht je van die 'gratis' spullen die je krijgt als je een mobieltje 'koopt' ? Je betaalt gewoon ervoor doordat je verplicht een duur abbonnement voor x aantal jaren hebt. Om maar te zwijgen over het feit dat een niet-telecom-provider met een 'goedkoop' mobieltje zwaait. Dan moeten gewoon belletjes gaan rinkelen ...
Link naar reactie
[quote:cc994679b1="tinus89"]kleine aanvulling: ze is blond geboren, niet geblondeerd..... Ennee, waar ik me aan erger: Het uitermate uitgebreide scala aan tell-sell imitaties overdag, en belspelletjes overdag.....[/quote:cc994679b1] En daar erger ik mij dan weer niet aan, wie kijkt er nu overdag tv? Dan heb je wel wat anders te doen.
Link naar reactie
[quote:fc7ad13f5f="Vandread"][quote:fc7ad13f5f="Lodyx"]Wat is dat voor kansloos gedoe met dat blonde kind wat fatima heet bij die reclame van de rabobank?[/quote:fc7ad13f5f] Fatima Moreira de Melo... echte buitenlands naam... die niks met hoofdoekjes heeft te maken maar die gewoon een kicke hockeychick is, dussuh onder welke steen kom jij vandaan ;)[/quote:fc7ad13f5f] [i:fc7ad13f5f][b:fc7ad13f5f]gewoon een kicke hockeychick[/b:fc7ad13f5f][/i:fc7ad13f5f] [url=http://www.nciv.nl/index.php?nciv_id=685534#1]Kijk HIER maar eens![/url]
Link naar reactie
Ze stond vandaag wel op geenstijl, ze heeft een ruzietje met Panorama over wat oude foto's: [url]http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/992781.html[/url] Om ontopic te blijven, hoe komt zo'n blond meisje aan de naam Fatima? Ze is vernoemd naar de stad Fatima in Portugal. Haar vader is een Portugese diplomaat met een Nederlandse vrouw.
Link naar reactie
  • 2 maanden later...
Ben al jaren bij de Rabo en 't bevalt me prima. Met name het Internetbankieren; ik moet de 1e keer nog meemaken dat 't niet werkt! Ik haal mijn gegevens op in ASCI formaat en verwerk deze in een "home made" Access progje. Bij de Postbank moet ik nog zien dat ze de zaak digitaal op orde krijgen, ABN is ook niet echt een optie op dit moment. De enige die daar met een hele grote grijns verdwijnt is de heer Rijkman (whats in a name :wink: )
Link naar reactie
  • 3 weken later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...