Ga naar inhoud

Rabobank kansloosbank?


anoniem

Aanbevolen berichten

Wat is dat voor kansloos gedoe met dat blonde kind wat fatima heet bij die reclame van de rabobank? Proberen ze zo sociaal en (wat is het woord dat ik zoek).. pro-buitenlanders en leve-de-allochtonen-wij-werken-goed-samen-kijk-is-hoe-vooruitstreven-wij-zijn over te komen ofzo? Is ronduit kansloos als je het mij vraagt! Niks tegen buitenlanders ofzo hoor maar kom op een blond meisje wat fatima heet. Erger me er telkens weer aan. (En voor de ettertjes: ja er zal vast wel ergens een al dan niet -geblondeerde vrouw zijn die zo heet maar daar gaat het niet om) Nog iemand die mijn mening deelt? Of zit hier "een verhaal" achter wat ik niet ken? Vinden jullie TV zowieso niet triest geworden? Ik wil ATEAM en MAN FROM UNCLE en andere onzin. Niet de hele dag gezeik wat ik ook wel te horen krijg als ik de TV uit heb staan. Alleen maar drama en gezeur en domme csi+imitaties. Komt misschien omdat ik een hekel heb aan die amerikaanse cultuur en aangezien ze dat op NL tv overnemen tjah blijft er weinig over, nee, doe mij dan maar liever kuifje ofzo. Nut van dit topic? Zoveel mogelijk niet over pc's uitkramen en dingen waar je je aan ergert en waarom.. ofzo :lol: Edit: Wat een taalfouten, moeten we maar overheen lezen ;)
Link naar reactie
[quote:343663dd8e="Lodyx"]Wat is dat voor kansloos gedoe met dat blonde kind wat fatima heet bij die reclame van de rabobank? Proberen ze zo sociaal en (wat is het woord dat ik zoek).. pro-buitenlanders en leve-de-allochtonen-wij-werken-goed-samen-kijk-is-hoe-vooruitstreven-wij-zijn over te komen ofzo? Is ronduit kansloos als je het mij vraagt! Niks tegen buitenlanders ofzo hoor maar kom op een blond meisje wat fatima heet. Erger me er telkens weer aan. [/quote:343663dd8e] Pfff waar jij je al niet druk over maakt... :-? Beetje rare conclusie, een bank die sociaal wil doen... maar ok. [quote:343663dd8e="Lodyx"] (En voor de ettertjes: ja er zal vast wel ergens een al dan niet -geblondeerde vrouw zijn die zo heet maar daar gaat het niet om) [/quote:343663dd8e] Eigenlijk wil ik hier niet eens op in gaan maar stiekum dan toch... Kijk hier maar eens.... [url=http://www.fatimamusic.com/][color=red:343663dd8e][b:343663dd8e]KLIK[/b:343663dd8e][/color:343663dd8e][/url] en lees het stukje BIO [quote:343663dd8e="Lodyx"] Nut van dit topic? Zoveel mogelijk niet over pc's uitkramen en dingen waar je je aan ergert en waarom.. ofzo :lol: [/quote:343663dd8e] Dussssss..... :P
Link naar reactie
lol ... 'domme csi-imitaties' ... heb je het A-team wel eens goed bekeken ? Die serie is nog een stuk dommer dan csi. Gemiddeld A-team plot : - boeven bedreigen 'arme' burgers waaronder oude mensen met een knappe dochter/nicht - knappe meid zoekt A-team op - BA wordt bewusteloos het vliegtuig ingesleept - A-team intimideert de boeven - A-team wordt gevangen gezet in een schuur met gereedschap - ze bouwen een of ander wapen/voertuig - schieten alles kapot maar raken nooit iemand - verslaan de boeven in een man-tot-man gevecht - soms komt het leger opdagen om het A-team weer net niet te pakken te nemen - einde Om maar te zwijgen over het feit dat A-team en Man from Uncle ook amerikaanse series zijn. En je moet er toch niet verplicht naar kijken ? Doe Maar zong het al eerder : 'er zit een knop op je tv ... ' En klagen dat een 'blonde/blanke' meid Fatima heet ? Alsof alleen moslims, marokkanen, turken, en dergelijke zo mogen heten ... :roll: Kansloos ? Da's dit soort gezever posten op een off-topic deel van een computer-forum waar nog geen hond komt. Zet die tv dus maar gewoon uit en zet je geld bij een andere bank. Maar of die andere banken minder 'kansloos' zijn ? tja ... ik zou zeggen dat ze net zo erg zijn en soms nog erger.
Link naar reactie
Het zegt denk ik meer over jouw denkwijze, dan de manier waarop deze reclame is gemaakt, of met welk doel. Toen ik hem zag, dacht ik idd wel "goh, dat hoor je niet vaak, een blonde westers-uitziende dame, met de naam Fatima), maar meer ook niet. Het is jouw denkwijze die het stigmatiseren in leven houdt.
Link naar reactie
[quote:9503ad8015="FTI"]Niets mis met een blonde die Fatima heet, feit is wel dat het asociaal gedrag is. ''Waar vind ik de rabobank?'' ''Hier'' en dan rijd/loopt ze door. Echt achterlijk :-?[/quote:9503ad8015]Wat is er achterlijk aan een reclame voor "Rabo Mobiel" en als dan de vraag geteld wordt 'Waar vind ik de rabobank?'', dat er dan met een mobiel gezwaaid wordt??
Link naar reactie
[quote:4dabf25597="Bill Gates"][quote:4dabf25597="FTI"]Niets mis met een blonde die Fatima heet, feit is wel dat het asociaal gedrag is. ''Waar vind ik de rabobank?'' ''Hier'' en dan rijd/loopt ze door. Echt achterlijk :-?[/quote:4dabf25597]Wat is er achterlijk aan een reclame voor "Rabo Mobiel" en als dan de vraag geteld wordt 'Waar vind ik de rabobank?'', dat er dan met een mobiel gezwaaid wordt??[/quote:4dabf25597] Niets achterlijks aan.... roept (of zou moeten) op tot nadenken.... in de trant van wat bedoel je? (achterliggende boodschap : de Rabobank heb je altijd bij je indien je rabo mobiel hebt.....) Het achterlijke zou hem in het feit kunnen zitten dat je de boodscahp niet ziet :roll:
Link naar reactie
kleine aanvulling: ze is blond geboren, niet geblondeerd..... Ennee, waar ik me aan erger: Het uitermate uitgebreide scala aan tell-sell imitaties overdag, en belspelletjes overdag..... En inderdaad, het wemelt van de CSI- en aftreksels van, maar dat is puur omdat dat kijkcijferkrikkers zijn. Kijk er eens omheen, en er is best wat leuks te zien. Amerikaans, maar ook niet. Oja, niet al het engelse op TV is amerikaans he.... En nog wat: wil je het dan zoals in duitsland? Op medicopter en cobra 11 na alleen maar engelse/amerikaanse TV of duitse na-apers, in het duits, of nog veel erger: nagesynchoniseerd..... Doe mij dan die nederlandse TV maar, CSI en Fatima(die ik beide nog wel leuk vind om te zien trouwens) neem ik wel op de koop toe....
Link naar reactie
[quote:ebd3447bb1="Lodyx"]Niks tegen buitenlanders ofzo hoor maar kom op een blond meisje wat fatima heet. Erger me er telkens weer aan. (En voor de ettertjes: ja er zal vast wel ergens een al dan niet -geblondeerde vrouw zijn die zo heet maar daar gaat het niet om) [/quote:ebd3447bb1] Volgens mij gaat het wel over een blonde dame die fatima heet... En ja die heet echt zo, en ja ze is echt blond... dus het hele verhaal gaat nergens over.
Link naar reactie
[quote:0c4f61af8a="Smoothtalker"][quote:0c4f61af8a="Bill Gates"][quote:0c4f61af8a="FTI"]Niets mis met een blonde die Fatima heet, feit is wel dat het asociaal gedrag is. ''Waar vind ik de rabobank?'' ''Hier'' en dan rijd/loopt ze door. Echt achterlijk :-?[/quote:0c4f61af8a]Wat is er achterlijk aan een reclame voor "Rabo Mobiel" en als dan de vraag geteld wordt 'Waar vind ik de rabobank?'', dat er dan met een mobiel gezwaaid wordt??[/quote:0c4f61af8a][b:0c4f61af8a]Dat het nogal asociaal is om door te rijden als er wordt gevraagd waar je de rabobank vindt. Of doe je dat zelf ook altijd? Als iemand vraagt aan je: waar is de mac, je dan zegt ''in de stad'' en dan rijd je door?[/b:0c4f61af8a] Niets achterlijks aan.... roept (of zou moeten) op tot nadenken.... in de trant van wat bedoel je? (achterliggende boodschap : de Rabobank heb je altijd bij je indien je rabo mobiel hebt.....) Het achterlijke zou hem in het feit kunnen zitten dat je de boodscahp niet ziet :roll: [b:0c4f61af8a]Zo dom ben ik nou ook weer niet, misschien snap jij niet wat ik bedoel? Het is gewoon aso[/b:0c4f61af8a][/quote:0c4f61af8a]
Link naar reactie
En dan nog ? Het is reclame ... als de rabo-reclame je al ergert dan zul je van de rest al helemaal over je nek gaan. Enne ... de beste manier om de makers te straffen ? Je afmelden en een andere bank opzoeken, maar als je dan de reclame van die anderen ziet dan zul je merken dat ze net zo achterlijk zijn. Wat dacht je van Fortis die beweren dat je kunt "onderhandelen" over je hypotheek-rente ? 'tuurlijk kun je dat ... zij bepalen de rente en starten gewoon met het 'tussenpersoon'-tarief. Als jij dan zeurt dan geven ze toe en doen ze zogenaamd wat procentjes ervan af. Of wat dacht je van die domme reclame met "het gesprek op de lek" ? (ING?) Of die dame van de postbank die zelfs haar vriendinnen lastig valt met het gezever over haar favoriete bank ? Alle reclame is dom/achterlijk als je die ook maar iets verder analyseert. En als iemand naar de Mac vraagt ? Die zou ik ook het bos in sturen, want vrienden sturen vrienden niet naar de McDrek & co ;)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...