Ga naar inhoud

C!T team voor Folding@Home


anoniem

Aanbevolen berichten

[quote:60576d94c6="rsweres"][quote:60576d94c6="arjant2"]gezonde competitie is nooit erg. sterker nog folding@home speelt er juist op in. [/quote:60576d94c6] Voor mij hoeft het niet meer op deze manier, ben er dus daarom al een week geleden mee gestopt.[/quote:60576d94c6] En toen waren er nog maar 8 aan het vouwen voor het C!T team: - HuntWarrior vouwt weer voor Huntington Lotgenoten (46113) - Ger vouwt weer voor Wetenschapsforum (48658) - rsweres wil alleen meedoen als hij bovenaan mag staan - FTI heeft problemen met het gpu vouwen
Link naar reactie
  • Reacties 326
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • anoniem

    327

Inderdaad vouw ik weer voor huntingtonLotgenoten, maar dat wil niet zeggen dat ik niet "begaan ben" met jullie team. Ik kreeg een antwoord op het Stanfordforum ivm FTI: @HuntWarrior, uninstall F@H, make sure everything is deleted, especially the logs and re-install. That should cure all your EUE's. I've seen a bad log file cause this. Succes FTI !
Link naar reactie
Go FTI go FTI [quote:6722810024="arjant2"]hoe lang duurt het dan al? en waar vouw je mee? alleen met je gewone pc nog, niet met GPU toch?[/quote:6722810024] Alleen met a64 3000 en E6600 op stock 3000 na een dag: [10:38:53] Completed 1500000 out of 5000000 steps (30) en dit 2 keer op de e6600 [11:07:13] Completed 3800000 out of 20000000 steps (19)
Link naar reactie
[quote:12d52f8840="HuntWarrior"]Inderdaad vouw ik weer voor huntingtonLotgenoten, maar dat wil niet zeggen dat ik niet "begaan ben" met jullie team. Ik kreeg een antwoord op het Stanfordforum ivm FTI: @HuntWarrior, uninstall F@H, make sure everything is deleted, especially the logs and re-install. That should cure all your EUE's. I've seen a bad log file cause this. Succes FTI ![/quote:12d52f8840] Het maakt niet uit voor welk team iemand vouwt, als er maar gevouwen wordt.
Link naar reactie
[quote:2849e5a90a="-stof-"][quote:2849e5a90a="HuntWarrior"]Inderdaad vouw ik weer voor huntingtonLotgenoten, maar dat wil niet zeggen dat ik niet "begaan ben" met jullie team. [/quote:2849e5a90a] en met welk team je vouwt is niet belangrijk :) Het feit dát je vouwt is wat telt :wink:[/quote:2849e5a90a] Zo is het maar net. Keep Up The Good Work!!!
Link naar reactie
FTI, Misschien heb je deze al gelezen, maar toch........ The new Catalyst drivers released 2007/03/28, version 7.3 (8.351) appear to work successfully with the GPU client. The console client will work as expected with the new drivers. On some single GPU systems you will have to force the card detection by using the -gpu 0 flag. The GUI client appears to have a few problems (similar to those found with Cat 7.2): You cannot start the GUI GPU client with the GUI window open, as the GPU will fail to initialise correctly. Opening the GUI window in the GUI GPU client (after it has successfully started) will cause the client to pause folding on the GPU. Closing the GUI window will resume folding on the GPU. Neither of the above cases cause the client to crash, or trash WUs, but they appear to run the WU in software mode only resulting in extremely long frame times, and these WUs will certainly expire if left processing on the CPU. It is recommended that when you start the GPU client (console or GUI versions) you watch the temperatures and current draws using ATItool or ATI Tray Tools to confirm that processing has actually begun on the GPU itself. In order to guarantee that the GPU will initialise, the GUI window should be closed when starting the client. At present the cause of these problems is not known, and anyone with more information is requested to post with their experiences. Note, there appears to be a small folding performance hit compared to previous working versions. It equates to roughly a 2% increase in frame time/drop in PPD. The following versions of Catalyst are known to work with the GPU client: 6.5 6.10 6.11 7.2 7.3 The GPU client will work with these drivers with a significant performance hit: 6.6 6.7 The following drivers do not work at all with the GPU client: 6.8 6.9 6.12 7.1 Tested with X1900XT 256 on Windows XP 32bit For more information see this thread: Catalyst 7.3 is up
Link naar reactie
[quote:925623c2d7="rsweres"][quote:925623c2d7="arjant2"]gezonde competitie is nooit erg. sterker nog folding@home speelt er juist op in. [/quote:925623c2d7] Voor mij hoeft het niet meer op deze manier, ben er dus daarom al een week geleden mee gestopt.[/quote:925623c2d7]je bedoelt dat je het niet kan hebben dat je het traagste bent? tja, alle beetjes helpen maar jij laat je wel heel erg kennen door gelijk helemaal te stoppen zeg. als we elkaar opjagen is dat alleen maar goed voor het proiect.
Link naar reactie
[quote:367fce837e="rsweres"]Hoezo kennen, ik had me van tevoren gezegd dat het maar voor eventjes zou zijn, en dat dat gelul over de traagste...waar haal je die onzin vandaan? Ik ben er gewoon mee gestopt...no hard feelings.[/quote:367fce837e]het zijn je eigen woorden "op deze manier hoeft het niet meer". Zeg dan gewoon dat je het er niet meer voor over hebt om je pc te laten draaien, maar ga het niet afschuiven op een ander, omdat er een competitiestrijd is, waar niks mis mee is. @FTI: zou mooi zijn als hij nu wel gaat werken dan. met zo een kaartje gaat het lekker hard.
Link naar reactie
[quote:e5cbd42835="FTI"]Ik zal eens gaan kijken, probleem is dat ik dan dat vern**kte CCC moet installeren, draai nu omega 7.1.. :-?[/quote:e5cbd42835] Ik heb hier gewoon alleen de display driver 7.3 draaien: https://a248.e.akamai.net/f/674/9206/0/www2.ati.com/drivers/7-3_xp_dd_43737.exe (doel opslaan als...)
Link naar reactie
ik heb een naar bericht. ik ga mn vga een paar dagen rust geven. er lekte een beetje vloeistof uit mn storm koelblok. Waardoor ik net een WU heb gecrashed. Na 10 minuten te hebben gefohned werkt hij weer. Ik heb er nu wel een stukje karton erop gezet. Maar ik wil eerst deze lekage probleem oplossen. Daarna ga ik weer voluit meedoen met vriendelijke groet jack
Link naar reactie
[quote:1b877aafb1="Jack Master Flex"]ik heb een naar bericht. ik ga mn vga een paar dagen rust geven. er lekte een beetje vloeistof uit mn storm koelblok. Waardoor ik net een WU heb gecrashed. Na 10 minuten te hebben gefohned werkt hij weer. Ik heb er nu wel een stukje karton erop gezet. Maar ik wil eerst deze lekage probleem oplossen. Daarna ga ik weer voluit meedoen met vriendelijke groet jack[/quote:1b877aafb1]Snap ik! Als ik jou was zou ik even goed kijken naar de koeling voordat je die kaart weer flink aan het werk zet. Het heeft waarschijnlijk weinig met Folding te maken, maar we willen natuurlijk niet dat je heel je kaart opblaast.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...