Ga naar inhoud

Omzetten van .M2TS naar wat?


anoniem

Aanbevolen berichten

It means Re-multiplex. I.e De-multimplexing (demuxing) and then multiplexing (muxing) Demuxing means splitting the audio and video out of a container. Muxing means joining audio with video (and subs etc) into a container. A container is something for example avi or mkv. Met het resultaat kan je met wat geluk je video bewerken in Magix, dat was toch je vraag & probleem. Ben wel verbaasd dat je dat nu nog niet voor elkaar hebt, met wat google is dat zo gevonden.
Link naar reactie
Ik heb die demuxer uitgeprobeerd, maar weet enerzijds niet wat ik doe en anderzijds krijg ik in Magix niets anders geladen dan .MVD's en sommige .AVI's. Er zijn nieuwe codex te downloaden maar dan wel tegen betaling. Dat vind ik een zwak punt van Magix, voor de rest is het een fantastisch programma. In het verleden heb ik AVI's van mijn oude camera met succes in Magix bewerkt en daar video's van gemaakt. Maar die cassette camera is defect. Ik wacht tot ik een nieuwe Magix, die m2ts aankan, kan betalen en zal dan verder kijken. Dank voor de reactie's. perloc
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...