Ga naar inhoud

video van XP-pc op stick zetten


Aanbevolen berichten

  • Reacties 66
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

S O R R Y ! :cry: Lastig om te bepalen hoe en in welke grootte de link vertaald wordt... Maar nu even terug. Ik heb dus de camera-opname rechtstreeks (ook via een 4-pins firewire) binnengehaald op de HD van een Panasonic EH-64 dvd-recorder. [url]http://www.vergelijk.nl/dvd_recorder/panasonic/dmr_eh65ec_s/specs.rhtml[/url] Daarna gebrand op een RW-dvd en daarna in de dvd-speler op de pc gedaan. Bestanden vervolgens gekopieerd naar het bureaublad: VTS 01 en 02. Dat zijn vob-bestanden en die speelt VLC probleemloos af. Ook bij verderscrollen. Waarom krijg ik dan geen geluid na binnenhalen via PCI Express? En hoe nu verder. VOB wordt niet herkend door VirtualDub en ik kan hem dus niet converteren.
Link naar reactie
  • 2 weken later...
ik begrijp niet goed waar nu juist uw probleem ligt. misschien doe je er goed aan de moviemaker te vergeten en te investeren in een video bewerkingssoftware. Ze zijn natuurlijk niet gratis maar ik denk dat dan al uw problemen kunnen opgelost worden.je kan makkelijk uw films van de camera importeren , bewerken en wegschrijven in het formaat van uw keuze. bijvoorbeeld deze,ik heb hier zelf echter geen ervaring mee. http://www.corel.com/corel/product/index.jsp?storeKey=nl&pid=prod4650075&trkid=NLSEMGGLDV&gclid=CNb72LHOjrECFYKJDgodIlGHIA
Link naar reactie
[quote:28ef741dd2]misschien doe je er goed aan de moviemaker te vergeten en te investeren in een video bewerkingssoftware. Ze zijn natuurlijk niet gratis maar ik denk dat dan al uw problemen kunnen opgelost worden.je kan makkelijk uw films van de camera importeren , bewerken en wegschrijven in het formaat van uw keuze. [/quote:28ef741dd2] Het probleem heb ik volgens mij wel duidelijk uitgelegd. Op mijn machine met XP (met standaard firewire-aansluiting) en moviemaker ging het indertijd allemaal probleemloos. Maar nu is het een ramp. Ben al weken bezig.... Ik stop ermee. Met dank voor alle raadgevingen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...