Ga naar inhoud

Problemen in Power Producer


Aanbevolen berichten

Ik ben al een paar dagen bezig om een DV film op een DVD te branden maar ik kom er niet uit. Ik heb al meerdere films gemaakt en dat ging altijd goed. Ik neem in power producer een film op via de Sony DV camera. Vervolgens bewerk ik dit materiaal totdat het op één DVD past en voeg menu,s en titelgeluid toe. Als ik vervolgens deze productie brand op een DVD dan geeft hij na ongeveer een half uur een foutmelding dat het branden niet is gelukt door een fout in het programma. Ik moet het nogmaals proberen en anders het programma opnieuw installeren. Dat heb ik beide gedaan echter zonder resultaat. De eerste keren heb ik de producties gebrand op een DVD+R die ik vervolgens weg kan gooien omdat ze hierna onbruikbaar waren. De laatste keer heb ik ze gebrand op een DVD-RW. Ook deze geeft na het branden een foutmelding. Ik kan ze echter wel gedeeltelijk bekijken. Na ongeveer 25 minuten loopt het afspelen vast. Ik heb vervolgens geprobeerd om een stuk uit de productie te halen omdat ik dacht dat dat misschien corrupt zou zijn. Dat heeft echter niet geholpen. Ik krijg nog steeds na het brandproces de melding dat er een fout is opgetreden in de (SDK Software Developers Kit). Wat kan ik nog doen. Waar gaat het fout. Eerdere producties zijn wel goed gegaan.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...