Ga naar inhoud

Fout bij het branden van vob files in Nero! help? *screens*


Aanbevolen berichten

Ik heb een dvd op mijn pc gezet, dus de vobfiles en de info's etc, gewoon de hele 'video" map, alleen als ik hem probeer te branden in nero geeft hij het volgende aan: [img:753f9b216f]http://www.xs4all.nl/~reparaz/anders/dit.JPG[/img:753f9b216f] Als ik dan op ok klik, zegt hij dit: [img:753f9b216f]http://www.xs4all.nl/~reparaz/anders/en%20dit.JPG[/img:753f9b216f] ik brand elke dag dvd's, maar dit snap ik niet? het is gewoon 4 gigh, en het was al een backup, kan iemand mij hiermee helpen?
Link naar reactie
Is een bekend probleem van de combo Nero+een geripte dvd welke een *.img of *.iso was en kennelijk verkeerd is uitgepakt. Nero is niet zo'n best brand programma voor geripte en geplukte dvd's(alla dvdshrink-ifoedit ea),alhoewel ik er zelf nooit last van heb gehad met ZELF geripte dvd's. Er wordt heel wat af gekloot op het internet met dvd's en niet iedereen weet wat ie doet en of dat wel correct is. Dat een *.img of iso goed te branden is wil dan ook nog niet zeggen dat de video ok is en dat blijkt dus wel als je zo'n img of iso uitpakt tot video en er een dvd van probeert te branden. Probeer eens Alcohol120, daar schijn je het probleem meestal mee te verhelpen.
Link naar reactie
Het rare is, dat deze dvd dus al een keer geript is, en ik hem keurig heb kunnen branden. Maar aangezien ik heb had weggegeven, heb ik hem eerst ff op mn pc gezet, en vervolgens gebrand voor mezelf, mja, dat doet hij dus niet. Met alcohol120% brand hij ook niet...? Dan maar eens proberen om alle fouten te negeren?
Link naar reactie
De dvd sectoren van deze iso zijn "gescrambled", vandaar die foutmelding. Dit gebeurt vrijwel altijd als een je een back up dvd met bv dvd decrypter naar je harde schijf zet en dan wil gaan branden. De oplossing is het programma DVDFab (ff zoeken met google), hiermee kun je de dvd sectoren herstellen in de VIDEO_TS folder (dit wordt gefixed in 1 seconde). Vervolgens kun je branden zonder dat je die foutmelding krijgt.
Link naar reactie
[quote:ab1e95577c="Salseros"]De dvd sectoren van deze iso zijn "gescrambled", vandaar die foutmelding. Dit gebeurt vrijwel altijd als een je een back up dvd met bv dvd decrypter naar je harde schijf zet en dan wil gaan branden. De oplossing is het programma DVDFab (ff zoeken met google), hiermee kun je de dvd sectoren herstellen in de VIDEO_TS folder (dit wordt gefixed in 1 seconde). Vervolgens kun je branden zonder dat je die foutmelding krijgt.[/quote:ab1e95577c] Nou dat heb ik niet echt nodig...dénk ik... Ik heb het zelfde probleem net gehad met One Minute Photo, die heb ik dus gewoon maar gebrand, aangezien veel mensen hier zeiden dat ik het moest proberen, en ik kan hem gewóón afspelen op mijn samsung DVD speler, ook in de pc pakt hij hem gewoon, waarom zegt hij het dan alsnog? En ist zo dat het niet altijd kan zijn dat hij hem afspeeld? Dat ik dus gewoon geluk heb gehad?
Link naar reactie
[quote:92fbe27fb4="GanGster MarshaLL"][quote:92fbe27fb4="Salseros"]De dvd sectoren van deze iso zijn "gescrambled", vandaar die foutmelding. Dit gebeurt vrijwel altijd als een je een back up dvd met bv dvd decrypter naar je harde schijf zet en dan wil gaan branden. De oplossing is het programma DVDFab (ff zoeken met google), hiermee kun je de dvd sectoren herstellen in de VIDEO_TS folder (dit wordt gefixed in 1 seconde). Vervolgens kun je branden zonder dat je die foutmelding krijgt.[/quote:92fbe27fb4] Nou dat heb ik niet echt nodig...dénk ik... Ik heb het zelfde probleem net gehad met One Minute Photo, die heb ik dus gewoon maar gebrand, aangezien veel mensen hier zeiden dat ik het moest proberen, en ik kan hem gewóón afspelen op mijn samsung DVD speler, ook in de pc pakt hij hem gewoon, waarom zegt hij het dan alsnog? En ist zo dat het niet altijd kan zijn dat hij hem afspeeld? Dat ik dus gewoon geluk heb gehad?[/quote:92fbe27fb4]Ik heb die melding ook al wat keertjes gehad en altijd gewoon gebrandt, tot op heden geen problemen mee gehad op 2 eigen dvd-spelers of op die van iemand anders.
Link naar reactie
[quote:aa525d366b="GanGster MarshaLL"][quote:aa525d366b="Salseros"]De dvd sectoren van deze iso zijn "gescrambled", vandaar die foutmelding. Dit gebeurt vrijwel altijd als een je een back up dvd met bv dvd decrypter naar je harde schijf zet en dan wil gaan branden. De oplossing is het programma DVDFab (ff zoeken met google), hiermee kun je de dvd sectoren herstellen in de VIDEO_TS folder (dit wordt gefixed in 1 seconde). Vervolgens kun je branden zonder dat je die foutmelding krijgt.[/quote:aa525d366b] Nou dat heb ik niet echt nodig...dénk ik... Ik heb het zelfde probleem net gehad met One Minute Photo, die heb ik dus gewoon maar gebrand, aangezien veel mensen hier zeiden dat ik het moest proberen, en ik kan hem gewóón afspelen op mijn samsung DVD speler, ook in de pc pakt hij hem gewoon, waarom zegt hij het dan alsnog? En ist zo dat het niet altijd kan zijn dat hij hem afspeeld? Dat ik dus gewoon geluk heb gehad?[/quote:aa525d366b] Er zijn dus dvd spelers die moeite hebben met het afspelen van dvd's na die bewuste foutmelding, maar als het voor jou zo gewoon werkt dan hoef je je geen zorgen te maken toch? :)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...