Ga naar inhoud

Beste Video bewerkingsprogramma


anoniem

Aanbevolen berichten

[quote:d877f5953e="mark1989"]De preis maakt niet uit... Ik had Adobe Premiere 6.5 ...Weet niet of dit pro is of wat dan ook...Maar vind dit nogal lastig prog ...:P Is 6.5 goed ? Wat is de nieuwste en beste prog voor video bewerknig..?? Mark[/quote:d877f5953e] Premiere 6.5 is een behoorlijk (....) uitgebreid programma en dus kost het tijd en moeite om het te leren. Premiere Pro (1.0 1.5) is een opvolger en gericht op dezelfde veel-eisende (ook van zichzelf) gebruiker. Het beste programma op dit gebied is denk ik enkel door jezelf te bepalen. MovieMaker uit WindowsXP is gratis, vrij makkelijk en redelijk qua mogelijkheden; zou voor jouw het beste kunnen zijn. Veel hobbyisten gebruiken Studio van Pinnacle, dus het proberen waard en veel support te verwachten bij moeilijkheden door de vele gebruikers. Alle bekende namen hebben ondertussen (enorm) uitgebreide en minder ver ontwikkelde video-editors; kijk op de sites van Adobe, Ulead, Sony etc. voor probeer-versies, probeer alle en werk met degene die je bevalt.
Link naar reactie
Hmmm, ik heb last van een déja vu. Maargoed. Het beste programma is waarschijnlijk niet gebruiksvriendelijk. Waarom? Omdat al die functionaliteit niet in een heel simpel hoesje geschoven kan worden. Je blijft geconfronteerd worden met allerlei termen. Ik raad dus aan om eerst eens wat simpelers te proberen. Het punt dat je zegt dat prijs niks uitmaakt betekend ook voor mij dat je of erg rijk bent (of rijke ouders hebt) of dat je de boel gewoon download. Mijn punt? Zet er niet zo uitdrukkelijk in dat de prijs niets uitmaakt. Professionele software is gewoon duur.
Link naar reactie
  • 3 weken later...
[quote:5a582da3a7="jgbteg"] AVID echt professioneel Wat de prijs aangaat is adobe premiere pro freeware[/quote:5a582da3a7] [quote:5a582da3a7="mastergeek"]Is Adobe Premiere Pro volgens jou freeware? :o Bij ComputerCollectief kost deze toch echt €869![/quote:5a582da3a7] Ik denk dat hij bedoelt dat als je de prijs van AVID ziet, de prijs van het Adobe programma daarmee in vergelijking een koopje is. :roll:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...