Ga naar inhoud

Het grote "wat is dit nog waard" topic revisited


anoniem

Aanbevolen berichten

  • Reacties 181
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • anoniem

    182

aan de ene kant is de betere cooling en het 2x1GB geheugen beter dan wat het had, aan de andere kant weet ik niet wat dat met de garantie doet. en laptops verouderen net zo snel als pc's. alleen lopen ze een tijdje achter vergeleken met pc's. aangezien een nieuwe gelijkwaardige laptop 700-800 zal kosten gok ik de 2e hand waarde op 550 max vanuitgaande dat de garantie nog goed is. 500 is realistischer naar mijn mening voornaamste probleem is de 8600GS. dit is een hele goede videokaart toen hij uitkwam en daardoor was de laptop erg duur. maar de huidige mobiele videokaarten evenaren het zonder probleem.
Link naar reactie
ik ben niet zeker van of de SSD een meerwaarde heeft. ook al is het lekker snel, ik neem aan dat je laptop maar 1 plaats heeft voor een HD, en 30GB is heel erg weinig. ik zou er voor kiezen de optie op zowel een gewone HD te geven als de SSD. verder komen alle laptops met een OS, dus daar valt weinig op te halen denk ik. tenzij vista er op zit en je xp er bij wilt geven, maar dat zou ik niet doen omdat veel mensen aan een laptop geen werk willen hebben zoals bv drivers zoeken wat toch lastiger is voor een laptop
Link naar reactie
  • 3 weken later...
Wat is dit nog waard? ASUS A6VM Laptop Intel Pentium M (Centrino platform) 1.8Ghz 1GB RAM GeForce 7300GO (256MB geheugen) 15,4" WXGA scherm 100GB 5400rpm harddisk Windows XP SP3 De laptop is 2.5 jaar oud en technisch in goede staat. De accu gaat nog vrijwel even lang mee als vlak na aanschaf. Er is alleen een maar: Er zit een kleine scheur in de behuizing, rechtsboven het touchpad. De behuizing lijdt hier echter niet onder. Verder is het rechter beeldschermscharnier beschadigd. Dat wil zeggen: hij werkt nog probleemloos en een handige jongen kan hem ook vast repareren. Het kunststof van de beeldschermomlijsting is aan de binnenkant gebroken, waardoor er speling op het scharnier ontstaat. De laptop werkt echter probleemloos. Enig idee wat dit nog waard is?
Link naar reactie
[quote:9608766b6f="tinus89"]Wat is dit nog waard? ASUS A6VM Laptop Intel Pentium M (Centrino platform) 1.8Ghz 1GB RAM GeForce 7300GO (256MB geheugen) 15,4" WXGA scherm 100GB 5400rpm harddisk Windows XP SP3 De laptop is 2.5 jaar oud en technisch in goede staat. De accu gaat nog vrijwel even lang mee als vlak na aanschaf. Er is alleen een maar: Er zit een kleine scheur in de behuizing, rechtsboven het touchpad. De behuizing lijdt hier echter niet onder. Verder is het rechter beeldschermscharnier beschadigd. Dat wil zeggen: hij werkt nog probleemloos en een handige jongen kan hem ook vast repareren. Het kunststof van de beeldschermomlijsting is aan de binnenkant gebroken, waardoor er speling op het scharnier ontstaat. De laptop werkt echter probleemloos. Enig idee wat dit nog waard is?[/quote:9608766b6f] 160 euro?
Link naar reactie
Perfect onderhouden CREATIVE EXTIGY 5.1 externe geluidskaart. Ong 2jr oud, nieuwprijs was 220€. Reden van verkoop is, omdat ik eigenlijk alleen nog maar op mn laptop zit + wegens incompatibiliteit met mijn Macbook Pro. Daar zit een vergelijkbare geluidskaart in, 5.1 (en dat zie je niet vaak in een laptop). Er komt een afstandbediening bij. [img:5146d36a6b]http://images.vnunet.com/v7_images/hardware/large/bg_creative23.jpg[/img:5146d36a6b] [img:5146d36a6b]http://offline.computerra.ru/pubimages/30559.jpg[/img:5146d36a6b] Ik zat zelf te denken aan een euro of 50.
Link naar reactie
[quote:d4bb816b61="Jax Dryke"]Perfect onderhouden CREATIVE EXTIGY 5.1 externe geluidskaart. Ong 2jr oud, nieuwprijs was 220€. Reden van verkoop is, omdat ik eigenlijk alleen nog maar op mn laptop zit + wegens incompatibiliteit met mijn Macbook Pro. Daar zit een vergelijkbare geluidskaart in, 5.1 (en dat zie je niet vaak in een laptop). Er komt een afstandbediening bij. Ik zat zelf te denken aan een euro of 50.[/quote:d4bb816b61] heb je de boekjes, aankoopbewijs, doos etc er nog bij? dan ongeveer 50% van de huidige nieuwwaarde. kan hem alleen nergens vinden dus geen exacte prijs geven. ik denk dat 100 euro geen slechte vraagprijs zou zijn, maar bedenk wel dat de markt voor dit soort spullen erg klein is en je dus met een lagere prijs sneller zou kunnen verkopen
Link naar reactie
[quote:e6d1d35157="royduin"]http://link.marktplaats.nl/238230743 Ik denk zelf nog wel €500,- of hoger, wat denken jullie?[/quote:e6d1d35157] Sata DVD: 10 geheugen: 10 grafische kaart: 75 cooler: 10 mobo: 60 cpu: 60 PSU:50 fan controller: 15 totaal: 290 dan komt nog de kast er bij......en dat is wat de gek er voor geeft. een gemodde kast heeft geen echte waarde je harde schijven die je er bij hebt zijn veels te duur ik ga er van uit dat je aankoop bewijzen van alle onderdelen hebt. misschien zelfs de dozen en manuals
Link naar reactie
[quote:f1b9268d01="Repr"][quote:f1b9268d01="Jax Dryke"]Perfect onderhouden CREATIVE EXTIGY 5.1 externe geluidskaart. Ong 2jr oud, nieuwprijs was 220€. Reden van verkoop is, omdat ik eigenlijk alleen nog maar op mn laptop zit + wegens incompatibiliteit met mijn Macbook Pro. Daar zit een vergelijkbare geluidskaart in, 5.1 (en dat zie je niet vaak in een laptop). Er komt een afstandbediening bij. Ik zat zelf te denken aan een euro of 50.[/quote:f1b9268d01] heb je de boekjes, aankoopbewijs, doos etc er nog bij? dan ongeveer 50% van de huidige nieuwwaarde. kan hem alleen nergens vinden dus geen exacte prijs geven. ik denk dat 100 euro geen slechte vraagprijs zou zijn, maar bedenk wel dat de markt voor dit soort spullen erg klein is en je dus met een lagere prijs sneller zou kunnen verkopen[/quote:f1b9268d01] alles zit er nog bij ja.. idd is de markt er erg klein voor.. heb een bod van 25e, maar daar doe ik het niet voor...
Link naar reactie
  • 4 weken later...
  • 2 maanden later...
mijn laptop is niet goed genoeg meer voor de opleiding die ik wil gaan doen, upgraden kan niet en zou zowiezo veel te duur worden. mijn ma wil hem wellicht overnemen, ondanks de problemen die ik ermee heb gehad en heb. maar ik weet niet wat ik ervoor moet vragen. Intel Pentium Dual Core T2130 (1,86Ghz) 2x 1024mb DDR2 Toshiba 120GB SATA Intel GM945 Express Pioneer DVD RW DL Speakers onboard SoundMAX Intergrated Digital HD Audio Realtek 100mb/s Atheros 56mb/s wireless Legitieme Windows Vista Home Premium OEM laptop is 2 jaar oud destijds 750 euro voor betaald inc tas, usbstick, webcam en aparte muis. Enkel de tas krijgt me ma mee, en wellicht de usb stick. De muis ga ik bij mijn nieuwe laptop gebruiken en de webcam gaat los de verkoop in. Wat kan ik hiervoor nog vragen? Ik kan op internet geen indicatie zien, op dat deze laptop in februari 2008 nog 700 euro kostte (bron: tweakers.net) Ik dacht zelf aan 400 euro, maar ik wil graag jullie oordeel. Mijn nieuwe laptop gaat me c.a. 600 euro kosten. dank voor de info
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...