Ga naar inhoud

Het grote "wat is dit nog waard" topic revisited


anoniem

Aanbevolen berichten

  • Reacties 181
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • anoniem

    182

denk het ;) ... ------------ ik speel met de gedachte om mijn huidige PC van de hand te doen, en een extreem krachtige laptop aan te schaffen. specs staan hier: http://community.jaxdryke.com/pcspecs.htm Stel dat ik die zou willen verkopen, wat zou ik er voor kunnen krijgen ? Ik doel op marktplaats.nl enzo, daar krijg je wat meer ervoor dan ' hier' :P De sata schijven worden er dan NIET bijgeleverd.. die gaan naar mijn broer en ouders.. Dus enkel met de 80gb Pata schijf. anyone ??
Link naar reactie
alleen de PC .. de speakers verkoop ik nooit. dit zijn de beste speakers die ik ooit gehoord heb á 2.1 :S 't is dus puur de PC, maar wel met alle 3 dvdrw's ... ik ben totaal niet meer op de hoogte van bedragen e.d. omdat ik tegenwoordig alleen nog maar in de laptophandel zit .. dus tjah ... 't is ook geen harde gedachte, maar een spelende gedachte .. misschien 800 ? of is dat wat hoog gegrepen.. ?
Link naar reactie
puur vanwege het feit dat ik eigenlijk alleen nog maar thuis ben om te slapen, en dat ik ergens in september wrschl. weer een opleiding ga doen. ik zit te denken aan een alienware met een 8800m GTX .. vandaar. vind die dingen übergeil.. heb hier al een wat oudere alienware staan met een ATi Radeon 9800XT Mobile, bevalt me ontzettend goed.
Link naar reactie
Is het geen optie om deze pc aan je ouders te geven? Naar aanleiding van je andere topic. En wat zijn de preciese specs van die Alienware laptop? Mischien bemoei ik me er teveel mee hoor,maar ik vind het zonde om z'on pc te verkopen die nog erg goed met de tijd mee kan. maar van mij moet je niks aantrekken :wink:
Link naar reactie
[quote:03f34a0039="aeonfast"]Is het geen optie om deze pc aan je ouders te geven? Naar aanleiding van je andere topic. En wat zijn de preciese specs van die Alienware laptop? Mischien bemoei ik me er teveel mee hoor,maar ik vind het zonde om z'on pc te verkopen die nog erg goed met de tijd mee kan. maar van mij moet je niks aantrekken :wink:[/quote:03f34a0039] Nee, die ga ik niet aan mn ouders geven. Ben je gek ofzo? Mijn ouders zien liever geld tegemoet dan dat ze iets voor een PC uit moeten geven. Ik ga geen systeem wat een paar honderd eurie waard is weggeven. Ik heb ze vorige zomer ook al beide een mountainbike gegeven, 't moet net gekker worden haha.. [quote:03f34a0039="Vandread"]~ik zou denken 500 euro... pak em beet 600-700 moet kunnen 800 als je echt een halve gare em kan slijten... kast is natuurlijk wel mooi[/quote:03f34a0039] Mja, daarbij bevat de kast bij het zijpaneel ook 2 blowholes (zelf gemaakt) en een custom window (maak ik nog af in Juli). Lichtjes e.d. zijn UV (best een hoop. heb op dit moment een L.I.S.-module erbij staan (via een omweg op firewire) zodat ik de lampjes met een afstandsbediening aan/uit kan doen haha.. maar die L.I.S. houd ik zelf.
Link naar reactie
[quote="MReLecTro"][quote:17358cdd94="aeonfast"]Is het geen optie om deze pc aan je ouders te geven? Naar aanleiding van je andere topic. En wat zijn de preciese specs van die Alienware laptop? Mischien bemoei ik me er teveel mee hoor,maar ik vind het zonde om z'on pc te verkopen die nog erg goed met de tijd mee kan. maar van mij moet je niks aantrekken :wink:[/quote:17358cdd94] Nee, die ga ik niet aan mn ouders geven. Ben je gek ofzo? Mijn ouders zien liever geld tegemoet dan dat ze iets voor een PC uit moeten geven. Ik ga geen systeem wat een paar honderd eurie waard is weggeven. Ik heb ze vorige zomer ook al beide een mountainbike gegeven, 't moet net gekker worden haha.. Oke,Oke ik wist natuurlijk niet hoe de situatie bij jou thuis was met dit soort dingen. En fietsen ze nog op de mountainbike? :lol:
Link naar reactie
3 jaar oud, maar in goede staat. Intel(R) Pentium(R) 4 CPU 3.00GHz WDC WD1600JD-00HBC0 160 GB harde schijf 1024 MB werkgeheugen Asus moederbord type P5GD1 PRO Marvell Yukon 88E8053 PCI-E Gigabit Ethernet Controller 3Com EtherLink XL 10/100 PCI For Complete PC Management NIC (3C905C-TX) NVIDIA GeForce 6200 TurboCache(TM) 256MB DVD Writer NEC _NEC DVD_RW ND-3520ª 2 USB-slots aan de voorkant en 2 aan de achterkant 17” iiyama ProLite E430S TFT-monitor (zwart) Creative Inspire P380 (met subwoofer) PC is incl Windows XP Home Edition, maar kan kaal opgehaald worden indien gewenst. Ik heb geen idee hoeveel zoiets waard is... Iemand een idee wat een redelijke prijs is? Bedankt!
Link naar reactie
[quote:d6ccb6ecb3="Pablo2k1"]3 jaar oud, maar in goede staat. Intel(R) Pentium(R) 4 CPU 3.00GHz WDC WD1600JD-00HBC0 160 GB harde schijf 1024 MB werkgeheugen Asus moederbord type P5GD1 PRO Marvell Yukon 88E8053 PCI-E Gigabit Ethernet Controller 3Com EtherLink XL 10/100 PCI For Complete PC Management NIC (3C905C-TX) NVIDIA GeForce 6200 TurboCache(TM) 256MB DVD Writer NEC _NEC DVD_RW ND-3520ª 2 USB-slots aan de voorkant en 2 aan de achterkant 17” iiyama ProLite E430S TFT-monitor (zwart) Creative Inspire P380 (met subwoofer) PC is incl Windows XP Home Edition, maar kan kaal opgehaald worden indien gewenst. Ik heb geen idee hoeveel zoiets waard is... Iemand een idee wat een redelijke prijs is? Bedankt![/quote:d6ccb6ecb3]€200,- tot €250,- [quote:d6ccb6ecb3="piacevole"]Hoeveel zal mijn 8800GTS nog opleveren?[/quote:d6ccb6ecb3]320 MB gaat voor 60 - 80 euro over de bank en voor de 640MB versie kun je nog wel 90 euro vangen denk ik.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...