Ga naar inhoud

Psp portable op internet


anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo, ik heb misschien een "rare" vraag. Ik heb sinds gister mijn PSP maar weer eens uit de kast gehaald batterij opgeladen etc, nieuwste versie erop gezet ( volgens mij is dat 2.71 ) En toen wou ik via onze WLAN verbinding met mijn psp op het internet, maar dat ging dus helaas niet op Ik weet 100% zeker dat ik de WPA-PSK (TKIP) sleutel goed ingevoerd heb, mijn psp zegt ook dat de verbinding 100% is ( soms 90%, maar zeker niet lager). en als ik dan wil connecten, geeft ie als foutmelding: [quote:9af2bc6d49]Verbindingsfout. Time-out tijdens uitwisseling van sleutelinformatie.[/quote:9af2bc6d49] Ik heb natuurlijk zelf al via google opgezocht, daar word gepraat over geen goeie verbinding met de router, of dat de code niet goed ingevuld is, of dat de versie verouderd is. maar dit heb ik allemaal heel goed gechecked en nog werkt het niet.. heeft iemand hier ervaring mee? wat het verder misschien zou kunnen zijn? Anders verdwijnt hij misschien weer voor een paar maanden in de kast en dat is toch wel zonde van zon mooi apparaatje!!
Link naar reactie
  • 1 maand later...
ik heb ook een PSP dus ik spreek uit ervaring, ik heb via een onbeveiligde netwerk(kan je vinden op openbare plekken meestal) mijn firmware er nieuw opgezet. maar het kan ook anders namelijk een spel, als je het nieuwste spel koop staat in het game menu op je psp het game menu dan krijg je het spel dat je in je psp heb gedaan en daar onder staat firmware update(moet wel hogerzijn :roll: )dan druk je erop en klaar nieuwe firmware en dan gewoon hetzelfde doen als bij google staat wifi code invoeren testen en klaar. ik hoop dat dit nuttig was. GR ggiinnoo
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...