Ga naar inhoud

usb


anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo, wie kan mij helpen met mijn probleem? Ik heb te weinig poorten op mijn computer, zodat ik bedacht dat als ik een kaart met 3 usb aansluitingen zou plaatsen ik wat meer mogelijkheden zou hebben om bijv. een printer aan te kunnen sluiten. nadat ik de kaart had geplaatst vond de pc wel de nieuwe hardware, maar liep vast toen ik in systeem wilde kijken of de usb aansluitingen gevonden waren. De keren daarna liep hij steeds eerder vast. Het is me 1x gelukt om de drivers te installeren, maar bij het opnieuw opstarten liep hij weer vast. ik heb geprobeerd de kaart in een ander slot te plaatsen maar dat helpt niet. Als ik de kaart verwijder zoekt hij meestal bij de eerste keer opstarten nog naar nieuwe hardware, daarna niet meer. Hoe krijg ik mijn usb aansluitingen aan het werk?
Link naar reactie
[quote:39b90830f3="twanscholten"]geeft ie geen irq foutmelding of zo? het kan zijn dat deze kaart kapot is, als et mogelijk is zou je hem eens in een andere pc kunnen steken om te kijken. graag wat meer info over de foutmelding en het exacte probleem. want alleen vastlopen zegt zo weinig...[/quote:39b90830f3] het is geen irq melding dat is gecontroleerd. de kaart is nieuw, kostte 30 euro. het vastlopen gebeurd nadat de hardware gevonden is en de software gedownload. Er wordt gevraagd om de pc opnieuw optestarten en dan loopt hij vast. Als ik daarna de pc opstart loopt hij eerder vast, elke keer bij opstarten gebeurt dit eerder. Op een gegeven moment start hij op vanuit de veilige modus en beginnen er stuurprogramma's te beschadigen. bv van het beeldscherm..Als ik dan de stuurprogramma's weer heb bijgewerkt en de pc een aantal keer opnieuw heb opgestart functioneerd hiij weer. Wel blijft hij dan steeds nieuwe hardware vinden, ondanks dat ik de kaart dan alweer verwijderd heb.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...