Ga naar inhoud

wachtwoord users in winroute pro


anoniem

Aanbevolen berichten

Als ik een gebruiker in winroute aanmaak staat er bij de in te vullen wachtwoord reeds iets in met xxxxxxxxx. Als ik hier een eigen wachtwoord in tik en het venster met ok afsluit, staat de oude wachtwoord er steeds weer in. Ik wil gebruikers aanmaken om de mailserver te gebruiken. Wie weet hoe ik een gebruiker een eigen wachtwoord kan toekennen zodat winroute deze ook vasthoudt bij het opslaan. Jan
Link naar reactie
Ik ken die site en ook de handleidingen. Uiteraard staat er beschreven hoe het een en ander moet worden geconfigureerd. Er staat ook dat er voor de gebruikers een wachtwoord kan worden afgegeven. Maar dat is het nou juist. Als ik een wachtwoord ingeef, houdt winroute deze niet vast bij het opslaan. Er staat standaard iets in van 13 karakters en als ik het per gebruiker wil wijzigen in een ander wachtwoord, blijft de oude er in staan. Ik weet niet hoe ik zelf een wachtwoord kan wijzigen die winroute ook vasthoudt.
Link naar reactie
:D Heb je het wachtwoord al een keer geprobeert te gebruiken ?? Want wat er namenlijk gebeurt is dat winroute net als windows 2000 de wachtwoord string niet weergeeft zodat iemand het wachtwoord niet aan de hand van het aantal karakters kan raden. Dit is extra beveiliging. Het wachtwoord wordt echter wel goed opgeslagen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...