Ga naar inhoud

ASUS WLAN 300 AP - Antenne?


anoniem

Aanbevolen berichten

Hoi! Iemand ervaring met dit access point? Ik heb het afgelopen week gekocht omdat het uitgerust kan worden, met een extra antenne in verband met verbetering van het signaal. Wat blijkt nu uiteraard. Ik ben niet tevreden over de sterkte van het signaal, maar mijn mond viel open bij het goed nalezen van de gebruiksaanwijzing... De antenne was niet leverbaar bij het drukken van de gebruiksaanwijzing... Bij ASUS kom ik niets verder, want die doen over de hele wereld niet aan e-mail support voor dat basisstation. Alleen maar laptops, moederborden enz. Zal maandag ASUS nederland eens bellen, maar ik ben er bang voor. Is hier al iemand tegen een externe antenne voor dat ding aangelopen? Thanks!
Link naar reactie
  • 2 weken later...
Ik had in 1 of 2 C!T's geleden onder de rubriek netwerken gelezen dat het erg populair was om met een laptop, wifi kaartje en een antenne rond te rijden door de buurt en dan "belletje te trekken bij de netwerken in de buurt" nu is dat niet zo belangrijk maar er stond onderin 1 of 2 links naar sites die antennes verkochten en een site waar stond hoe je er zelf een kon maken. ik weet niet of je een abb. op C!T hebt maar ik zou zeker eens kijken. ik zal strax eens kijken of ik deze sites nog kan vinden Twan
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...