Ga naar inhoud

vreemd probleem met hyperlinks i.c.m. Apache webserver


anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo, Ik heb een vreemd probleem met hyperlinks in al mijn websites. Het volgende is aan de hand: Ik heb in een frame een stuk tekst met daarin een hyperlink naar b.v. een aanvraagformulier, welke geopend wordt in dezelfde frame. Bij +/- 98% van de bezoekers werkt dat gewoon zoals dat hoort maar ik krijg regelmatig meldingen dat, zodra men op de hyperlink klikt, de huidige tekst veranderd maar dat er geen aanvraagformulier te zien is maar een 'blanco' pagina. Tot voor kort had ik deze problemen niet maar er zijn wel 2 belangrijke verandering recent doorgevoerd, n.l. dat onze websites verhuisd zijn van een webserver van Demon naar onze eigen webserver, daar draait Apache versie 1.180 op (Debian GNU/Linux 3.0). De andere wijziging is dat we tegenwoordig Soupermail gebruiken voor al onze aanvragen / formulieren. Persoonlijk denk ik dus dat het iets van een instelling op de Apache webserver zou kunnen zijn, maar geen flauw idee in welke hoek ik zou moeten zoeken. Ook de mogelijkheid dat e.e.a. veroorzaakt wordt door een firewall op de clients zou mijn inziens ook gewoon kunnen, al heb ik daar nog nooit van gehoord ........... :-? Iemand enig idee wat het zou kunnen zijn? Gegroet, Arie Een site waat het b.v. over gaat is www.onderwijsstad.nl
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...