Ga naar inhoud

Onbekend Netwerk met Vista


anoniem

Aanbevolen berichten

Hey, Ik heb vandaag een nieuwe netwerkkaart gekocht, namelijk de Belkin N1 Wireless Desktop Card voor op de desktop computer. Nu heb ik de hele handleiding gevolgd tot ik klaar was met het inpluggen van de netwerk kaart. Er viel me op dat ik geen popup van : Hardware installeren" kreeg. Er gebeurde helemaal niks toen ik de computer weer opnieuw opstartte. Ik dacht dat het wel goed zou zijn en probeerde met internet te connecten. Het lukte me om te connecten, alleen er staat nu: Onbekend Netwerk, Toegang: Alleen lokaal. Hiervoor gebruikte ik een USB adapter, daar had ik wel gewoon internet van. Ik gebruik Windows Vista en mijn router is van Sitecom. Ik kan de Utility van Belkin slechts openen wanneer ik bij het installeren op Wijzigen druk, de snelkoppeling vanaf het bureaublad wil niet openen. Een dubbelklik erop en er gebeurd niks. Hoe kan ik dit verhelpen? Alvast bedankt.
Link naar reactie
als ik met de naam die je opgeeft ga zoeken kom ik op een pci/inbouwkaartje. begrijp ik goed dat je die gewoon hebt ingeplugd, en toen er niets gebeurde een herstart deed? dus niet eerste de pc uitgezet, stroom eraf, kaart inbouwen en weer opstarten? heb je het wel netjes gedaan, doe dan eens het volgende: - deïnstalleer via configuratiescherm/software de usb-adapter - zet de pc uit, stroomkabel eraf, - neem de belkin kaart uit en zet die in een andere pci-sleuf - check of je hem goed hebt aangedrukt - start pc op.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...