Ga naar inhoud

Kan niet meer op gedeelte mapen komen !


anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo, Ik ben weer een stap verder. Ik heb mcafee geheel verwijdert. Daarna kreeg ik wel weer normaal verbinding met de gedeelde mappen. Daarna mcafee weer geinstalleerd. Weer hetzelfde probleem. Ik heb toen het onderdeel 'easynetwerk' (beheren van netwerk en delen van mappen) verwijdert. Dit had geen effect. Het zit dus ergens in mcafee. Maar nu..waar?
Link naar reactie
Op het Mcafee forum wordt wel een tool aangeboden om het op te lossen alleen is de niet meer beschikbaar. http://community.mcafee.com/showthread.php?t=222317 :cry: Ik ken het programma zelf niet dus weet ook niet zo gauw waar je het moet zoeken. Ik ben zelf trouwens ook geen mcafee fan, maar ja dat ter zijde. Je kan altijd Mcafee verwijderen en b.v. AVG, Avast of Avira installeren deze zijn gratis en doen niet onder voor de betaalde virusscanners.
Link naar reactie
Ben er zelf niet zo thuis in, maar je kunt voor gebruikers quota instellen, dus hoeveel ruimte ze op een schijf mogen gebruiken. Comodo heeft geen problemen met netwerken. Ik ben nu online armor aan het proberen, werkt ook goed. Enige voorwaarde lijkt echter, dat je minstens een andere pc aan moet hebben staan tijdens de installatie, om het netwerk goed te detecteren. Je kunt in de gratis versie niet zoveel aan vertrouwde netwerken instellen.
Link naar reactie
Comodo firewall is een zeer goede gratis firewall. AVG heeft wel een grotere impact op het systeem dan Avira of Avast, het nadeel van Avira is dat er bij elke update een popup naar voren komt. Maar dit is met kunst en vliegwerk wel ter verwijderen. [color=blue:76715d60aa]Een nadeel van de populaire gratis virusscanner AntiVir is dat er dagelijks een reclamevenster weggeklikt moet worden. Met een kleine aanpassing kan dit venster echter eenvoudig worden uitgeschakeld! Ga met de Windows Verkenner naar de map C:\Program Files\Avira\AntiVir PersonalEdition Classic, klik met rechts op het bestand avnotify.exe, kies voor Eigenschappen, tabblad Beveiliging (Windows XP Home-gebruikers zien dit tabblad alleen in de veilige modus, te bereiken door op F8 te drukken bij het opstarten van Windows). Selecteer de groep SYSTEEM en plaats bij de machtiging Lezen en uitvoeren een vinkje in de kolom Weigeren (in Windows Vista kan dat pas na een klik op de knop Bewerken). Herhaal deze bewerking voor elke groep afzonderlijk en klik vervolgens op de knop Toepassen. Toont Windows een waarschuwing bij het wijzigen van deze machtigingen, ga daar dan gewoon mee akkoord.[/color:76715d60aa] [color=blue:76715d60aa]Ook het bij het opstarten getoonde openingsvenster is met een eenvoudige tweak uit te schakelen. Open de registereditor, navigeer naar de registersleutel HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\ Run, dubbelklik op de registerwaarde avgnt en voeg aan het einde " /nosplash" toe (let op de spatie!).[/color:76715d60aa]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...