Ga naar inhoud

Kan niet meer op gedeelte mapen komen !


anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo, Sinds kort kan ik niet meer op gedeelte mappen komen. Als ik bijv op mijn laptop zit en daar een map gedeelt heb kan ik via mijn netwerklokaties niet meer zien welke bestanden ik op de laptop gedeelt heb. Dus op de laptop zelf. Verbinding met de bestanden op de pc boven gaat wel. Probeer ik boven contact met de laptop te maken heb ik hetzelfde probleem. De volgende melding krijg ik:laptop\diverse doc niet toegankelijk. U heb mogelijk niet de juiste machtigingen voor deze netwerkbron. Neem contact op met de beheerder van de server als u wil wten of u toegnag heeft. Onvoldoende ruimte op de server aanwezig.... nb ik ben de enige gebruiker op de laptop en heb volledige rechten. Waar kan dit aan liggen? vr.gr Frans
Link naar reactie
XP op de laptop en Me op de desktop. Maar zoals al vermeld kan ik niet eens meer alleen via de laptop de gedeelde bestanden van de laptop benaderen. Via de laptop zie ik wel de desktop bestanden en op de desktop ook alleen de desktop bestanden. Het is dus iets op de laptop wat niet goed zit. Ik heb al wat programma's verwijderd die ik de afgelopen maanden heb geintalleerd. Zoal mailware bytes , spybot. Geen enkel resultaat. Laatste poging is een image van nov 2008 terugzetten. maar daar sit ik ook niet op te wachten.
Link naar reactie
Zoals boven vermeld krijg ik de volgende melding: <<>> laptop\diverse doc niet toegankelijk. U heb mogelijk niet de juiste machtigingen voor deze netwerkbron. Neem contact op met de beheerder van de server als u wil wten of u toegnag heeft. Onvoldoende ruimte op de server aanwezig.... <<>> Waar kan ik normaliter de machtigingen voor gebruikers toekennen?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...