Ga naar inhoud

Hoe maak ik mijn telefoon (samsung galazy pocket) leger?


anoniem

Aanbevolen berichten

Mijn samsung galaxy pocket geeft steeds een melding dat het geheugen vol is. Ik kan hierdoor geen sms meer ontvangen en whatsapp niet meer gebruiken omdat hij geüpdate moet worden maar dat gaat niet. Ik heb bijna alle apps verwijderd maar (ik heb er nog maar 2) Ik heb een geheugen 0.98 GB en hij heeft nog maar 47 MB over. Een SD-kaart is geen oplossing want ik kan alleen kleine apps van een paar 100 KB erop zetten. Als ik naar applicatie beheer ga zie ik veel mapjes met rare namen waar bestanden in staan die ik niet kan openen maar ik ben bang als ik ze verwijder dat er dat iets belangrijks verwijderd word. Wat moet ik doen?
Link naar reactie
Net als bij pc's en laptops, raakt Android door surfgedrag vervuilt, waardoor onnodig geheugen ruimte in beslag wordt genomen, dan moet af en toe, net als bij een (Windows) pc, de ( virtuele)bezem er doorheen Daar zijn een aantal applicaties voor Android gemaakt. https://www.google.nl/search?q=browser+cleaner&oq=browser+clea&aqs=chrome.1.69i57j0l3.17096j0j4&client=tablet-android-asus-rev&sourceid=chrome-mobile&espv=1&ie=UTF-8
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...