Ga naar inhoud

Geen internet, wel netwerk met router :S


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik heb nu net een nieuwe router gekregen omdat de andere kapot was. Ik heb m aangesloten en alles, alle instelling zijn volgens mij goed, maar ik heb geen internetverbinding. Het is een Eminent 4112. Als ik via Mozilla naar de router ga staan er bij het ip adres, subnet mask en gateway allemaal : 0.0.0.0 Zo dus: IP Address 0.0.0.0 Subnet Mask 0.0.0.0 Gateway 0.0.0.0 Domain Name Server 0.0.0.0 Bij Basic Settings -> Primary Setup staat wel een een ip-adres bij "LAN IP Address" waar is er iets verkeerd gegaan??
Link naar reactie
volgens mij is dit bij mijn abonnement niet het geval: [quote:3666265dd2] U kunt in het Business Online Service Center van Tiscali het Mac adres van uw router koppelen aan uw IP-adres. Dit is alleen van toepassing indien u een ADSL verbinding van [b:3666265dd2]BabyXL[/b:3666265dd2] heeft. U kunt inloggen op het Online Service Center met uw gebruikersnaam en het daarbij bijhorende wachtwoord.[/quote:3666265dd2] aangezien ik geen BabyXL verbinding heb
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...